تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3802602
شناسه : 3802602
تاریخ :
وعده صادق ۲ انرژی مضاعفی در امت اسلامی ایجاد کرد اقتصاد ایران: مشهد- رییس شورای اسلامی مشهد گفت: عملیات وعده صادق ۲ و حملات موشکی نیروهای مسلح در انتقام از شهادت سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه و سردار نیل‌فروشان انرژی مضاعفی در امت اسلامی ایجاد کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابراهیم علیزاده در جلسه شورای اسلامی شهرستان مشهد با اشاره به حادثه تروریستی اخیر و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: بار دیگر دست‌‎ رژیم منحوس و پوشالی صهیونیستی به خون مجاهدان محور مقاومت به ویژه مجاهد بزرگ و عالیقدر، شهید سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و سردار رشید اسلام شهید سید عباس نیل فروشان آغشته شد و دل‌های ملل آزاده جهان به خصوص مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی و مشهد مقدس را داغدار کرد.

رئیس شورای اسلامی مشهد بیان کرد: عزادار هستیم ولی این عزای ما به معنی ماتم گرفتن و افسرده شدن و یک گوشه نشستن نیست؛ بلکه عزای ما جنسش از جنس عزای سیدالشهدا (ع) است و ما را به حرکت و پیشرفت و شوق بیشتر در کار وادار می‌کند.

وی افزود: حال که رذالت‌های سگ هار و تا بُن دندان مسلح رژیم صهیونیستی در حالی رقم می‌خورد که مدعیان دروغین حقوق بشر چشم و گوش خود را بر کشتار وحشیانه زنان و کودکان مظلوم فلسطینی در غزه و لبنان بسته‌اند؛ باید آمریکا و بعضی از کشورهای اروپایی شرشان را از این منطقه کم کنند و کشورهای منطقه خودشان منطقه را اداره کنند و با هم با صلح و سلامت و عافیت زندگی کنند.

علیزاده اظهار کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، اعتقاد داریم کشتار و ترور ناجوانمردانه مردم بی‌دفاع و همچنین نیروهای مقاومت بسیار کوچک‌تر از آن است که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان خللی وارد کنند.

رئیس شورای اسلامی مشهد با بیان اینکه خبر عملیات وعده صادق ۲ و حملات موشکی نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از شهادت سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه و سردار نیل‌فروشان انرژی مضاعفی در امت اسلام به وجود آورده است، عنوان کرد: خداوند را شاکریم و به خود می‌بالیم که در کیان حکومت اسلامی تحت زعامت نایب برحق امام زمان (عج) به طاعت حق و خدمت به خلق مشغول هستیم.