تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3802584
شناسه : 3802584
تاریخ :
رسانه عبری:حمله موشکی ایران توان دفاعی اسرائیل را تضعیف کرد اقتصاد ایران: یک رسانه عبری با اذعان به خسارات سنگین در پیشرفته‌ترین پایگاه هوایی ارتش صهیونیستی در نتیجه حمله موشکی ایران، تاکید کرد که این حمله ایران، قدرت دفاع هوایی اسرائیل را تضعیف می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که صهیونیست‌ها همچنان در تلاش برای پنهان کردن خسارات سنگین ناشی از حمله موشکی ایران تحت عنوان عملیات «وعده صادق 2» هستند و سانسور نظامی شدید، اجازه انتشار این اخبار را به رسانه‌های عبری نمی‌دهد، روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی اعلام کرد که آسیب شدید به پایگاه هوایی نواتیم، در نتیجه حمله موشکی ایران تاثیر منفی بر توان دفاع هوایی اسرائیل خواهد گذاشت.

این رسانه عبری اذعان کرد: حمله موشکی ایران به پایگاهی که در صحرای النقب وجود دارد خسارات شدیدی وارد کرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس هم گزارش داد که تصاویر ماهواره‌ای، یک حفره بزرگ را در انبار جنگنده‌های اسرائیلی در پایگاه نظامی این رژیم که هدف حمله موشکی ایران قرار گرفت، نشان می‌دهد و تصاویر حاکی از ویرانی عظیم در این پایگاه بعد از حمله موشکی ایران است.

این خبرگزاری اعلام کرد که در میان ویرانی‌های شدید در پایگاه‌های نظامی اسرائیل، ارتش این رژیم به درخواست‌ها برای اظهار نظر درباره تصاویر ماهواره‌ای پاسخی نداده است.

بر اساس این گزارش، نواتیم پیشرفته‌ترین پایگاه نیروی هوایی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود که تجهیزات پیشرفته از جمله جنگنده‌های رادار گریز اف 35 ساخت آمریکا را در خود جای داده است.

ارتش رژیم اشغالگر که بعد از انتشار تصاویر مربوط به حمله موشکی موفق ایران، قادر به انکار خسارات در پی این حمله نبود، روز چهارشنبه اذعان کرد که حمله موشکی سه‌شنبه شب ایران به پایگاه‌های هوایی اسرائیل آسیب وارد کرده است. اما مقامات نظامی و سیاسی صهیونیست طبق معمول گذشته تلاش کردند این خسارات را کم اهمیت جلوه دهند و حاضر به توضیح و یا ارائه تصاویر مکان‌هایی که مورد حمله موشکی ایران قرار گرفت، نیستند.

انتهای پیام/