تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3802442
شناسه : 3802442
تاریخ :
رامین و سهراب در بغل هم، مثل ۱۲ سال قبل اقتصاد ایران: سرمربی موقت استقلال در نخستین تمرین با استقبال ویژه ستاره این تیم مواجه شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ورزش سه: تمرین روز گذشته استقلال در شرایطی برگزار شد که سهراب بختیاری‌زاده برای نخستین بار به‌عنوان جانشین جواد نکونام در زمین شماره دو آزادی حضور یافت و آبی‌ها را تمرین داد که در ابتدای حضورش در جمع بازیکنان، رامین رضاییان به گرمی از او استقبال کرد تا خاطره هم‌بازی بودن آنها در صبای قم تداعی شود.

رامین رضاییان که در صبای قم تبدیل به چهره مطرحی در فوتبال ایران شد، در سن 22 سالگی تجربه هم‌بازی شدن با سهراب بختیاری‌زاده را به دست آورد و این مدافع کهنه‌کار در نقل و انتقالات زمستانی 91 به صبا رفت تا این دو نفر تجربه هم‌بازی شدن با یکدیگر را پیدا کنند.

حالا که 12 سال از آن دوران می‌گذرد و رامین و سهراب در صبای قم هم‌بازی بودند و زیر نظر صمد مرفاوی کار می‌کردند، این دو نفر در تمرین استقلال با یکدیگر برخورد داشتند و در آغوش هم قرار گرفتند.

رامین و سهراب در بغل هم، مثل 12 سال قبل

رضاییان در سن 22 سالگی تجربه هم‌بازی شدن با سهرابِ 38 ساله را به دست آورد و در کنارش بازی می‌کرد، اما تقدیر به گونه‌ای رقم خورده که اکنون بختیاری‌زاده سرمربی رامین در استقلال شده است.