تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3802428
شناسه : 3802428
تاریخ :
دستگیری سارقان اماکن خصوصی و منزل در خراسان جنوبی اقتصاد ایران: بیرجند- دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و سارق منزل در دو شهرستان طبس و قاین توسط پلیس خراسان جنوبی انجام شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی شهرستان طبس صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی با کشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عباس حسنی اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت از منازل در حال ساخت در طبس، موضوع دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس شهرستان طبس پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی، یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و وی را در مخفیگاهش به همراه اموال مسروقه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان داشت: متهم در بازجویی اولیه به ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد که ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: طرح‌های مبارزه با سرقت از سوی پلیس با جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت و شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پیشگیری از سرقت، موارد مشکوک را با شماره تماس ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

دستگیری سارق منزل در شهرستان قاین

فرمانده انتظامی شهرستان قاین هک از کشف ۶ فقره سرقت منزل و دستگیری یک نفر سارق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان قائنات با انجام رصد اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک نفر سارق حرفه‌ای را در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائنات افزود: سارق دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی و ۶ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

سرهنگ فولادی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد؛ خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.