تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3802409
شناسه : 3802409
تاریخ :
رویداد «طنین» در کردستان برگزار می‌شود اقتصاد ایران: سنندج-مسوول بسیج رسانه کردستان گفت: رویداد رسانه‌ای «طنین» به همت سازمان بسیج رسانه کردستان در راستای برگزاری سومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در کردستان برگزار می‌شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد عرفانی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروزه مخاطبان به ویژه نسل «زد» به دنبال فضای مجازی هستند و کمتر از محتوای رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری استقبال می‌کنند و نیاز است که اصحاب رسانه با ورود به فضای مجازی و تولید محتوا در فضای مجازی غیررسمی اطلاعات و اخبار درست را به مخاطب منتقل کنند.

وی به اهمیت برگزاری کارگاه‌های سواد رسانه‌ای پرداخت و افزود: این کارگاه‌ها با همراهی رسانه‌ها و بسیج رسانه استان برگزار می‌شود تا زمینه افزایش سواد رسانه در استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه رویداد «طنین» از رویدادهای حوزه رسانه است که به همت سازمان بسیج رسانه کردستان در راستای برگزاری سومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در استان کردستان برگزار می‌شود.

رویداد «طنین» در کردستان برگزار می‌شود

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کردستان با اشاره به اینکه این رویداد رسانه‌ای ویژه بانوان است، اظهار کرد: سومین جشنواره «حریم رسالت» عرصه رقابت و درخشش بانوان رسانه در بهتر شناساندن الگوی موفق و تراز بانوی ایرانی اسلامی با هدف هویت سازی برای نسل جوان است که اهالی رسانه و بانوان خبرنگار می‌توانند با آثار و محتوای تولیدی خود در حوزه "زن و خانواده" در این جشنواره حضور داشته باشند.

عرفانی تصریح کرد: روایت زندگی بانوان موفق ایرانی واقعیت زندگی زن در کشورهای غربی روایت پیشرفت زنان در انقلاب اسلامی نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، چالش جمعیت، سبک زندگی ایرانی اسلامی و حیا و پوشش زن در سلامت جامعه نیز محورهای عنوان شده برای رویداد طنین است.

وی اذعان کرد: این رویداد که به منظور تبیین و تقویت هویت اسلامی ایرانی زن مسلمان و معرفی چهره زن تراز انقلاب اسلامی به نسل جوان برنامه ریزی شده است از تحریف نقش زن و خانواده در انقلاب اسلامی نیز جلوگیری می‌کند و ایجاد جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی با محوریت بانوان را به ارمغان می‌آورد.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کردستان گفت: کلیپ و گزارش ویدئویی، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، پادکست، مستند، عکس، گزارش تحقیقی و تحلیلی، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، مصاحبه و تیتر از جمله قالب‌های پیش بینی شده در این رویداد است.

عرفانی خاطرنشان کرد: این رویداد تا بیستم مهرماه تمدید شده و خبرنگاران می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.