تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3802244
شناسه : 3802244
تاریخ :
آپارتمان مُسکّن است نه مسکن!طعم واقعی خانه‌دار شدن در ویلایی‌هاست اقتصاد ایران: یزد- استاندار یزد با تاکید بر اینکه آپارتمان مُسکّن است، نه مسکن! گفت: طعم واقعی خانه‌دار شدن در خانه‌های ویلایی‌ است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، مهران فاطمی روز چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های مسکن استان به تفاوت واحدهای آپارتمانی و ویلایی اشاره کرد و افزود: متقاضیان در پرداخت آورده‌ها نشان دادند که از مسکن ویلایی استقبال بیشتری دارند.

وی با اشاره به رویکرد تامین مسکن ویلایی با مصالح بومی و معماری سنتی یزد افزود: طرح پردیس زندگی در عفازهای متفاوتی تعریف و با پیشرفت خوبی با کارگزاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد در حال تکمیل است.

فاز اول پردیس زندگی آماده تحویل

استاندار یزد گفت: فاز اول به صورت تکمیل به متقاضیان واگذار می‌شود و فازهای بعدی پردیس یک و متم فازهای پردیس دو به صورت نیمه ساخت به متقاضیان واگذار می‌شود تا متقاضیان بر اساس منابع مالی خود، خانه‌ها را تکمیل کرده و ساکن شوند.

وی ساخت واحدهای ویلایی را با توجه به قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری مهم برشمرد و افزود: مسکن جایی که انسان در آن احساس تعلق و آرامش کند این احساس در خانه‌های ویلایی به دست می‌آید.

فاطمی از ساخت مسکن پردیس زندگی در ۱۱۰۰ هکتار خبر داد و گفت: حجم انبوهی از تقاضای مسکن استان در این پردیس تامین خواهد شد که فاز اول امسال آماده تحویل است و در سایر فازها نیز بعد از پرداخت هزینه آماده سازی واحدهای نیمه کاره به متقاضیان تحویل می‌شود تا تکمیل کنند.