تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3801950
شناسه : 3801950
تاریخ :
عصبانیت اسرائیل از سازمان ملل به‌خاطر ایران اقتصاد ایران: وزیر خارجه اسرائیل به شدت از "آنتونیو گوترش" دبیرکل سازمان ملل متحد انتقاد کرد زیرا به گفته او ، دبیرکل، حمله موشکی ایران به اسرائیل را محکوم نکرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

عصرایران نوشت: وزیر خارجه اسرائیل به شدت از "آنتونیو گوترش" دبیرکل سازمان ملل متحد انتقاد کرد زیرا به گفته او ، دبیرکل، حمله موشکی ایران به اسرائیل را محکوم نکرد.

وزیر خارجه اسرائیل در توییتر نوشت چون دبیرکل سازمان ملل متحد حمله موشکی ایران به اسرائیل را محکوم نکرد او را "فرد نامناسب در اسرائیل" اعلام و به اسرائیل، ممنوع الورود کرد.

وزیر خارجه اسرائیل (یسرائیل کاتس) در بیانیه ای گفت: "هر کسی که نمی تواند حمله شرم آور ایران به اسرائیل را محکوم کند همانطور که تقریبا همه کشورهای جهان انجام دادند؛ شایسته نیست که به او اجازه داده شود پایش را در خاک اسرائیل قرار دهد".

وی ادعا کرد: " این دبیرکل، دشمن اسرائیل است و از تروریست ها، متجاوزان و قاتلان از حماس، حوثی ها و الان از ایران، مادر تروریسم جهانی حمایت می کند. او به عنوان لکه ننگ در تاریخ سازمان ملل شناخته خواهد شد".

ایران سه شنبه شب حمله موشکی گسترده ای را علیه اسرائیل انجام داد. سپاه گفت این حمله را در واکنش به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار نیلفروشان معاون سپاه توسط اسرائیل، این حمله را انجام داد.