تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : چهره ها
لینک : econews.ir/5x3801830
شناسه : 3801830
تاریخ :
پلیس دانمارک ۳ نفر را بازداشت کرد اقتصاد ایران: پلیس دانمارک سه نفر را در ارتباط با انفجارهای نزدیک سفارت رژیم صهیونیستی بازداشت کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بارونز، پلیس دانمارک از بازداشت سه تن در ارتباط با انفجارهای نزدیک سفارت رژیم صهیونیستی در کپنهاگ خبر داد.

پلیس کپنهاگ روز چهارشنبه در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که سه نفر را در ارتباط با دو انفجار بامداد امروز در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در پایتخت دانمارک دستگیر کرده است.

بنا بر اعلام پلیس، دو تن از مظنونان در قطاری در ایستگاه مرکزی کپنهاگ دستگیر شدند. علاوه بر این، فرد سوم هم اوایل روز چهارشنبه در بخش دیگری از کپنهاگ دستگیر شد.

پلیس دانمارک اوایل امروز اعلام کرد که در حال بررسی دو انفجار در نزدیکی سفارت رژیم صهیونیستی در کپنهاگ است.

این پلیس ادعا کرده است که تاکنون هیچ گزارشی از تلفات ارائه نشده و تحقیقات اولیه نشان نمی‌دهد که این حوادث به طور مستقیم با سفارت مرتبط باشند.

پلیس در بیانیه‌ای که در پلتفرم «ایکس» منتشر کرد، توضیح داد که در حال انجام تحقیقات اولیه در محل است و بررسی می‌کند که آیا این حادثه به حضور سفارت رژیم صهیونیستی در منطقه مرتبط است یا خیر.

سخنگوی پلیس در محل حادثه به خبرنگاران گفت که خبری از مجروحان گزارش نشده است و برای تعیین اندازه و شدت دو انفجار هنوز زود است.