تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3801774
شناسه : 3801774
تاریخ :
عملیات رعدآسای سپاهیان برگ زرینی بر افتخارات است اقتصاد ایران: ساری -نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس عملیات رعدآسا و غرور آفرین سپاهیان پرتوان کشورمان در موشک باران مواضع و استحکامات رژیم صهیونیستی را برگ زرین دیگری بر افتخارات مدافعان کشور دانست.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی بابایی کارنامی در پیامی آورده است: عملیات رعدآسا و غرور آفرین سپاهیان پرتوان کشورمان در موشک باران مواضع و استحکامات رژیم صهیونیستی برگ زرین دیگری را بر افتخارآفرینی مدافعان ایران اسلامی افزوده است.

در ادامه آمده است: این اقدام متهورانه که دل‌های غم زده مجاهدان و رزمندگان و حامیان جبهه مقاومت و نیز مردم ظلم ستیز ایران عزیز را شادمان ساخت، پاسخی درخور به اقدام ننگین باند خبیث تل آویو در به شهادت رساندن سیدالشهدای حزب الله، شهدای طریق القدس و فرماندهان قهرمان سپاه قدس و نمایش اوج اقتدار و توان دفاعی کشورمان ونیز هشداری جدی به سران کودک کش صهیونیستی و حامیانش بویژه استکبار جهانی در قبال تداوم جنایت پیشگی آنها بود.

اینجانب با تبریک موفقیت این عملیات هوشمندانه به رهبر حکیم و بصیر انقلاب و نیروهای پرتوان مسلح بویژه سپاهیان غیور ایران اسلامی، توفیقات مضاعف آنان را در دفاع از تاج مرصع عزت وپایداری کشورمان تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.