تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3801705
شناسه : 3801705
تاریخ :
رفتار زن‌ستیزانه سرمربی پاری‌سن‌ژرمن با خبرنگار اقتصاد ایران: سرمربی پاری‌سن‌ژرمن به یک خبرنگار زن گفت شما چیزی درباره تاکتیک‌ها نمی‌فهمید.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

فوتبال ۳۶۰: لوئیس انریکه بعد از شکست ۲ بر صفر پاری‌سن‌ژرمن مقابل آرسنال رفتار نامناسبی با یک خبرنگار زن داشت و بازتاب زیادی داشته است. سرمربی پاریس در پاسخ به سوال این خبرنگار که از او درباره مشکلات تیمش پرسید، گفت: «اصلا قصد ندارم درباره تاکتیک تیمم توضیح بدهم چون شما آن را نمی‌فهمید. باید موارد زیادی را اصلاح کنیم اما اصلا برای شما توضیح نمی‌دهم.»

جملات انریکه بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت و اکثرا رفتار مربی اسپانیایی را «تحقیرآمیز» و «متکبرانه» نامیدند. خبرنگاران هم در دفاع از همکارشان که واکنشی حرفه‌ای نشان داد به این رفتار انریکه معترض شدند و آن را «مغرورانه» و «غیر قابل تحمل» نامیدند. مارگو دومون گفت: «خیلی حیف شد چون من عاشق مسائل تاکتیکی هستم.» این رفتار انریکه در رسانه‌های کاتالونیایی هم بازتاب داشت.

این اولین بار نیست انریکه از زمان حضور در پاری‌سن‌ژرمن با خبرنگاران درگیر می‌شود. او اکتبر سال گذشته بعد از برد تیمش مقابل رن به یک خبرنگار گفت: «تو فقط مسائل منفی را می‌بینی. در تمام مصاحبه‌ها شخصیت مخربی داری. این بدبینانه‌ترین نگاه در تاریخ فوتبال است. در یک بازی ما 4 بر یک برنده شدیم و او گفت ما شایسته شکست بودیم. جوانان همه چیز را می‌فهمند. فکر می‌کنم این تو هستی که نمی‌فهمی. این را بر اساس سوالاتی که می‌پرسی، می‌گویم.»

این مربی اسپانیایی در مستندی مدعی شد حاضر است از بخشی از دستمزدش صرفنظر کند و در عوض ارتباطی با رسانه‌ها نداشته باشد. او هفته گذشته حرف‌هایش در این مستند را اینگونه اصلاح کرد: «در وافع من زمان زیادی با شما خبرنگاران می‌گذرانم. هرگز در هیچکدام از نشست‌های خبری غیبت نکردم. دوست دارم صحبت کنم و نظراتم را بگویم. این حرف من یک واکنش لحظه‌ای بود. گفتم حاضرم پای برگه‌ای را امضا کنم که نیمی از قراردادم را بدهم و به جای آن با رسانه‌ها صحبت نکنم اما این غیرممکن است، چون در قراردادی که با باشگاه‌ها امضا می‌کنید، ملزم به مصاحبه هستید. من لحظات خوبی در مصاحبه‌ها داشتمو اگر امکانش بود در آنها شرکت نمی‌کرد؛ بخصوص نشست‌های خبری بعد از بازی. چون کار سختی است و من دیگر توانی برای تحمل برخی حرف‌ها ندارم.»