تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3801677
شناسه : 3801677
تاریخ :
فوت ۱۳ نفر بر اثر مسمومیت الکلی در مازندران اقتصاد ایران: مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از افزایش تعداد فوتی ها براثر مسمومیت الکلی در این استان خبر داد و گفت: تعداد جان باختگان مصرف این ماده در حدود چهار روز اخیر به ۱۳ نفر افزایش یافته است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

ایرنا: مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از افزایش تعداد فوتی ها براثر مسمومیت الکلی در این استان خبر داد و گفت: تعداد جان باختگان مصرف این ماده در حدود چهار روز اخیر به ۱۳ نفر افزایش یافته است.

علی عباسی افزود: جان باختگان ناشی از مسمومیت الکلی مربوط به شهرستان های کلاردشت و آمل است که از این تعداد هفت نفر در چالوس و ۶ نفر در آمل جان باختند.

وی ادامه داد: از مجموع جانباختگان ۱۱ نفر مرد و ۲ نفر زن بود که در سنین مختلف ۲۲ به بالاتر بودند.

موضوع مسمومیت و فوت براثر مصرف الکل در مازندران روز یکشنبه هفته جاری رسانه ای شد و مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که مصرف این ماده موجب مسمومیت ۵۳ نفر و مراجعه آنها به بیمارستان های امل و چالوس شد.

براساس آخرین داده های دانشگاه علوم پزشکی مازندران۳۴نفر در آمل و ۶۸ نفر در چالوس بدلیل مسمومیت ناشی از مسمومیت الکل به بیمارستان ها مراجعه کردند . از مجموع ۳۲ نفر فرد مسموم شده در آمل ۱۰ نفر در بخش های مراقبت ویژه «ای سی یو و سی سی یو» و هفت نفر در بخش داخلی بستری هستند.

از مجموع افراد مراجعه کننده به بیمارستان چالوس ۴۴ نفر سرپایی درمان شدند و پنج نفر نفر مرخص شدند. در حال حاضر ۱۸ نفر بستری و تحت درمان هستند که از این تعداد ۶ نفر بدحال در آی سی یو بستری هستند و ۲ نفر فوت شدند.