تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3801670
شناسه : 3801670
تاریخ :
کامیون‌های حامل ۵۱۰ میلیارد کالای قاچاق در فارس توقیف شد اقتصاد ایران: شیراز- فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف ۵ دستگاه کامیون و کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش ۵۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات فنی و اطلاعاتی از حمل محموله‌های قاچاق به وسیله ۵ دستگاه کامیون در محور مواصلاتی شیراز-اصفهان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی قضائی به محور مواصلاتی مذکور اعزام و در یک عملیات منسجم موفق شدند هر ۵ دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی و آنها را توقیف و به مقر انتظامی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در بازرسی از این کامیون‌ها در مجموع تعداد زیادی کالای خارجی قاچاق از نوع لوازم خانگی، لوازم آرایشی و مواد غذایی کشف شد، افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۵۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار حبیبی با بیان اینکه در این خصوص ۵ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز، تصریح کرد: پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ می‌باشد.