تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3801596
شناسه : 3801596
تاریخ :
پاسخ سپاه به جنایات رژیم صهیونیستی اقدامی راهبردی بود اقتصاد ایران: گناوه- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: اقدام ایران اسلامی و سپاه پاسداران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، راهبردی و اساسی بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

حجت الاسلام علی محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اقدام ایران اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی اقدامی راهبردی و اساسی بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: حملات قاطعانه سپاه اسلام، موازنه قدرت را در تاریخ تغییر داد و با پاسخ به جنایات رژیم منحوس اسرائیل اقتدار خود را به همگان ثابت کرد.

وی گفت: ایران اسلامی در طول تاریخ هیچگاه آغاز کننده جنگ نبوده و بر صلح و ثبات منطقه تاکید داشته است اما در برابر دشمنان نیز کوتاه نخواهد آمد.

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: انقلاب اسلامی همواره حق مسلم خود را در دفاع از مظلوم می‌داند و برای یاری مظلومان، سرداران رشید و جان برکفان را برای آبیاری این شجره طیبه و پاک تقدیم کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه تصریح کرد: دشمن در برهه‌ای از زمان به خیال خام خود توانسته است ضربات و صدماتی را به پیکره مستحکم انقلاب بزند اما غافل از این بوده که سربازان ولایت در کمینگاه برای ضربه زدن آماده‌اند که دشمن را شخم بزنند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آنها بدانند که این ضرب شستی بیش نبوده و اگر شرارت آنها ادامه پیدا کند دیگر محلی برای ماندن در روی زمین برای آنها باقی نمی‌ماند و آنها را به تاریخ پیوند خواهند زد.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: دشمن با ترور فرماندهان سپاه اسلام و عزیزان محور مقاومت هدفی را برای تثبیت اقتدار پوشالی خود تصور می‌کرد که با ضربات مهلک و از پیش تعیین شده و محکم سپاه پاسداران و جنبش مقاومت در لبنان، یمن و عراق مواجه شد و در حال نابودی است.

حجت الاسلام محمدی اضافه کرد: این اقتدار و صلابت مرهون زحمات و خون پاک شهدایی است که جان عزیز و گران بهای خود را تقدیم اسلام کردند و به تاسی از مولای خود و سرور شهیدان ابا عبدالله الحسین ع پا در این عرصه گذاشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناوه گفت: روح همه شهدای عزیز والا مقام گرامی و آرزو می‌کنیم که سایه مقام معظم رهبری بر سر اسلام و مسلمین مستدام باد.