تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3801582
شناسه : 3801582
تاریخ :
بهره مندی ۲۳۸۸ نفر ازخدمات بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر قم اقتصاد ایران: قم- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، ۲۳۸۸ نفر از مراجعه کنندگان از خدمات بانک تجهیزات پزشکی امانی این جمعیت بهره مند شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا بهرامی پیش از ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال‌احمر قم، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است، اظهار کرد: در این بانک تجهیزاتی از جمله کپسول اکسیژن، مانومتر، ساکشن، اکسیژن ساز، عصا، واکر، تخت بیمارستانی، ویلچر و غیره به صورت رایگان و امانی در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌گیرد.

مدیر عامل هلال‌احمر استان قم بیان کرد: پروژه بانک تجهیزات پزشکی امانی یکی از مؤثرترین برنامه‌های داوطلبان هلال احمر در راستای ترویج فرهنگ وقف و هبه است.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری، ۲۳۸۸ نفر از مراجعه کنندگان از خدمات این بانک بهره مند شدند، گفت: این خدمات توسط ۴۸ نفر از داوطلبان در ۵۲۵۰ ساعت کار داوطلبی صورت گرفته است. همچنین در طول این مدت، ۲۲ قلم وسیله توسط خیرین به بانک تجهیزات پزشکی اهدا شده است.

مدیر عامل هلال‌احمر قم ابراز کرد: در سال جاری در سطح شهرستان‌های جدید و برخی خانه‌های هلال، به منظور رفاه و آسایش بیماران، خانواده‌ها، افزایش کیفیت خدمات و همچنین توسعه این طرح، بانک تجهیزات پزشکی امانی به همت خیرین راه اندازی شد.

بهرامی خاطر نشان کرد: هموطنان می‌توانند با اهدای وسایل و تجهیزات پزشکی بدون استفاده و مازاد خود در منازل، به جمعیت هلال احمر استان قم ما را در اجرای این طرح بشردوستانه یاری کنند.