تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : اقتصادی
لینک : econews.ir/5x3801572
شناسه : 3801572
تاریخ :
دانشگاه ملی مهارت بازوی ارزشمند آموزشی کشور است اقتصاد ایران: رئیس مرکز تحقیقات، تعلیمات، حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دانشگاه ملی مهارت، بازوی ارزشمند آموزشی و اجرایی علوم فنی و مهندسی در کشور است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب الله جلیلی، رئیس مرکز تحقیقات، تعلیمات، حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست با رئیس و اعضای هیئت علمی دانشگاه ملی مهارت، گفت: یکی از اقدامات ارزشمند در فرآیند جذب و آموزش دانشجو در دانشگاه ملی مهارت توجه ویژه به موضوع آموزش کارگاهی و اجرایی است.

وی افزود: این موضوع باعث شده که فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در فضای بازار، جایگاه خود را پیدا کنند و نقش خود را به خوبی دریابند.

جلیلی با توجه به فصول مشترک کاری و سازمانی مرکز تحقیقات، تعلیمات، حفاظت فنی و بهداشت کار و دانشگاه ملی مهارت، خواستار پیگیری شرح وظایف و نقاط اشتراک هر دو مجموعه در کمیته تخصصی شد.

در این نشست مقرر شد برنامه‌های قابل اجرا و مشترک دانشگاه ملی مهارت و مرکز تحقیقات، تعلیمات، حفاظت فنی و بهداشت کار، حداکثر در مدت یک ماه جمع بندی و برای تصمیم‌گیری در فرآیند اجرا قرار گیرد.