تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3801545
شناسه : 3801545
تاریخ :
راه‌اندازی دفتر تبلیغات اسلامی در چهارمحال و بختیاری اقتصاد ایران: شهرکرد-مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از راه‌اندازی دفتر تبلیغات اسلامی در استان خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم کاظمی امروز چهارشنبه در نشست هماهنگی آغاز به کار نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در چهارمحال و بختیاری که با حضور مسئولان مربوطه در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: با آغاز به کار دفتر تبلیغات اسلامی در استان خدمات و پشتیبانی‌هایی انجام می‌شود و در این صورت مبلغان و مبلغاتی که در شعبه این دفتر در اصفهان پرونده دارند از رفت و آمد به این استان بی نیاز می‌شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه اغلب افرادی که از دفتر تبلیغات اسلامی در اصفهان به چهارمحال و بختیاری اعزام می‌شوند بانوان مبلغه هستند که رفت و آمد مشکلاتی برای این افراد به همراه دارد اما با آغاز به کار شعبه این دفتر در چهارمحال و بختیاری این مشکل برطرف خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان نهایت همکاری از نظر تأمین سخت‌افزار، زیرساخت و نیروی انسانی را برای راه‌اندازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در استان خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای مبلغات، عنوان کرد: امکان برگزاری دوره‌های حضوری در چهارمحال و بختیاری وجود دارد همچنین برخی مصاحبه‌ها برای تشکیل پرونده در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم انجام می‌شود که این امر نیز در استان قابل انجام است.

وی اضافه کرد: دفتر تبلیغات اسلامی برخی در برهه‌هایی اقدام به برگزاری فرخوان‌هایی می‌کند که در چهارمحال و بختیاری نیز پیگیری و در شبکه‌های مختلف منتشر می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این فضایی که ما به شدت با کمبود مبلغ مواجه هستیم و در استان کمتر از یک دهم نیاز موجود مبلغ وجود دارد باید تمامی تلاش خود را به کار بگیریم و برخی خدمات و تسهیلات را ارائه کنیم تا مبلغان با رغبت بیشتری به حوزه تبلیغ حضور پیدا کنند.