تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3801472
شناسه : 3801472
تاریخ :
امیدواریم عملیات وعده صادق ۲ بازدارندگی لازم را ایجاد کند اقتصاد ایران: قم- رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امیدواریم که عملیات تلافی جویانه وعده صادق ۲ بازدارنگی لازم را برای دست کشیدن دشمنان و رژیم صهیونیستی از جنایات خود داشته باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عملیات شکوهمند وعده صادق ۲ که در تلافی و انتقام جویی خون شهدای مقاومت، اسماعیلی هنیه و سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان قلوب آزرده امت اسلام را التیام داد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: امیدواریم که عملیات تلافی جویانه وعده صادق ۲ شب گذشته بازدارنگی لازم را در مقابل دست کشیدن دشمنان کینه توز و جلاد اسلام و رژیم منحوس صهیونیستی و موالی‌اش داشته باشد.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: در دین اسلام و مکتب جنگ یک اصل نیست و هیچ گاه برای آغاز جنگ در منطقه تلاشی نداریم، ولی در مقابل تعارضات و تجاوز دشمنان سکوت نمی‌کنیم.

امام جمعه قم عنوان کرد: مرکز تحقیقات اسلامی به لحاظ کارهای تحقیقاتی و پژوهشی به مراتب اهمیت والایی دارد به ویژه اینکه تعداد فقها در این مرکز نسبت به آغاز آن در اوایل انقلاب کاهش یافته است.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: بهره گیری از نیروهای جوانان مستعد در مرکز تحقیقات اسلامی بسیار می‌تواند مثمر ثمر و نتیجه بخش باشد.

وی افزود: یقیناً بسیاری از فضلای جوانان و افراد توانمند ناشناخته هستند و شناسایی این افراد باید در دستور کار مرکز تحقیقات اسلامی ضمن به کار گیری قرار گرفته شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اسلام با توجه به رویکرد نظام و انقلاب باید در قانون تجلی پیدا کند و به عنوان یک اصل شناخته شود.

امام جمعه قم اذعان کرد: مرکز تحقیقات اسلامی واسط بین حوزه علمیه و سیستم وضع قانون کشور است و بدین جهت از اهمیت به سزایی برخوردار است.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: نتیجه تلفیق و به کار گیری مجموعه حوزوی با مرکز تحقیقات اسلامی فقهی شدن آن است و این امر نیز می‌بایست در جامعه جاری و ساری شود.