تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3801462
شناسه : 3801462
تاریخ :
آتش‌نشانان و فعالان زیست محیطی بندر دیلم تجلیل شدند اقتصاد ایران: بوشهر- رییس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت: با هدف بزرگداشت هفتم مهرماه، روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی، از آتش‌نشانان این بندر تجلیل شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نیکو ظهر چهارشنبه در این مراسم اظهار کرد: آتش‌نشانان از مؤلفه‌های مهم در تحقق بنادری ایمن هستند، از این رو باید جایگاه مهم و راهبردی آنان به‌خوبی تبیین شود.

وی بیان کرد: فرا رسیدن روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی فرصت مغتنمی است تا تلاش‌های آتش‌نشانان پاس داشته شده و از زحمات شبانه‌روزی آنان تجلیل شود.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم با اشاره به تجلیل از فعالان زیست‌محیطی این بندر اظهار کرد: فعالان این حوزه همواره نقشی مهم و ستودنی در پاک‌سازی ساحل بندر دیلم ایفا می‌کنند.

نیکو افزود: در چندین مورد که منجر به ایجاد آلودگی نفتی در بندر دیلم شد، فعالان محیط زیستی با درک اهمیت موضوع به‌صورت همگانی اقدام به پاک‌سازی ساحل کردند.

وی گفت: فعالان زیست‌محیطی پایه و اساس توسعه پایدار هستند و باید از این ظرفیت به‌خوبی برای مسائل مرتبط با حوزه محیط‌زیست، به‌ویژه محیط‌زیست دریایی، بهره‌گیری شود.