تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3801460
شناسه : 3801460
تاریخ :
آرزو داریم جهان شاهد نابودی رژیم جعلی اسرائیل و آزادی قدس باشد اقتصاد ایران: رئیس بنیاد ایران‌شناسی، با صدور پیام تبریک حملات موشکی ایران به اسرائیل اعلام کرد: آرزو داریم جهان شاهد نابودی رژیم جعلی اسرائیل و آزادی قدس باشد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین رجبی‌دوانی رئیس بنیاد ایران‌شناسی، با صدور پیامی از حملات موشکی دلاور مردان نیروهای مسلح کشورمان به رژیم صهیونیستی در شامگاه سه‌شنبه ۱۰ مهر برای مجازات این رژیم جعلی بابت جنایات گسترده آن، تقدیر و حمایت کرد.

مشروح متن این‌پیام به این‌ترتیب است:

بسم‌الله‌القاصم‌الجبّارین

«اِنّا مِن‌المُجرمینَ منتقمون»

دست انتقام الهی از آستین دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موشک‌باران گسترده مراکز مهم نظامی کشور جعلی صهیونیستی بیرون آمد و سران جلاد و کودک‌کش این رژیم تبهکار را در منظر جهانیان خوار و تحقیر نمود.
دیشب جهان نظاره‌گر اقتدارِ افتخارآفرین جمهوری اسلامی ایران در به‌موشک‌بستن سرتاسر سرزمین‌های اشغالی فلسطین و عجز و درماندگی سگ‌های هار صهیونیست در مقابله با آتش خشم و انتقام ایران اسلامی بود.

دیشب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جلادان خونخوار غاصب فلسطین و پشتیبانان جنایتکار آمریکایی و اروپایی آنان نشان داد که تعرض به حاکمیت ایران اسلامی پاسخی سخت و به‌غایت دردناک همراه با تحقیر متجاوزان را در جهان به‌دنبال خواهد داشت.

دیشب مردم شریف و تشنه انتقام ایران اسلامی، لبنانی‌های عزیز و مظلوم و داغدار سید و سالار مقاومت شهید سید حسن نصرالله و فلسطینی‌های رنجدیده و تحت ستم و داغدار شهید اسماعیل هنیه و آزادگان سراسر جهان از «وعده صادق ۲» این عملیات بزرگ و رعب‌آفرین موشکی ایران اسلامی در سرزمین‌های اشغالی شاد و مسرور گردیدند؛ آرزو داریم ان‌شاءالله جهان به‌زودی شاهد نابودی این رژیم جعلی و آزادی قدس شریف باشد که مطابق «وعده صادق» حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام نشانه ظهور خورشید عظمای ولایت خواهد بود.