تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3801451
شناسه : 3801451
تاریخ :
دوره توانمندسازی مربیان و مدیران خانه‌های قرآنی قم برگزار شد اقتصاد ایران: قم- رییس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم، از برپایی دوره توانمندسازی مربیان و مدیران خانه‌های قرآن و عترت در راستای کار با کودکان ۴ تا ۷ ساله در قم خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالعلی براتی ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و مدیران خانه‌های قرآن و عترت عنوان کرد: این دوره در راستای کار با کودکان ۴ تا ۷ سال برپا شده و در این دوره روش‌های تدریس و تفهیم کتاب‌هایی که سازمان تبلیغات اسلامی چاپ کرده، برای گروه‌های سنی کودک، ارائه می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم مطرح کرد: در کنار روش تدریس و تفهیم، مباحث روان‌شناسی تربیتی، رشد، اختلالات رفتاری کودکان، مباحث یادگیری و آموزش به مربیان تعلیم داده می‌شود.

وی اضافه کرد: حدود ۱۸۰ خانه قرآنی در سطح استان قم داریم که با محوریت انس با قرآن کریم، کار کودک و نوجوان انجام می‌دهند.

براتی مطرح کرد: «حسین همتی» مؤلف مجموعه کتاب‌های آموزشی «آشنایی و انس کودکان با قرآن کریم» استاد این دوره آموزشی است و قریب به ۲۰۰ نفر از مدیران و مربیان خانه‌های قرآنی در دوره توانمندسازی حضور دارند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم بیان کرد: همچنین پس از اتمام این دوره، گواهینامه معتبر به شرکت‌کنندگان تعلق خواهد گرفت.