تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3801438
شناسه : 3801438
تاریخ :
مراسم گرامیداشت شهدای رسانه در مازندران برگزار می شود اقتصاد ایران: ساری- مسوول بسیج رسانه مازندران گفت: مراسم گرامیداشت شهدای رسانه و اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر و جام امید برگزار می شود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی حق شناس ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون ۳ یادواره ملی شهدای رسانه در استان مازندران برگزار شد گفت مازندران ۲۸ شهید رسانه تقدیم کرده است.

وی خواستار حمایت مسئولان از اصحاب رسانه شد و گفت: جام رسانه امید سال قبل در استان برگزار شد واین جام نگاه جدید در حوزه رسانه بود که ۱۶۰ خبرنگار در این جام شرکت کردند.

اختیاری شهردار محبوب‌آباد نیز با بیان اینکه تلاش داریم تا محمودآباد را به شهر رویداد محور تبدیل کنیم، اظهار کرد: بر پایی جشنواره رسانه‌ای در معرفی شهرستان و ظرفیت‌های آن تأثیر بسزایی دارد.

فرصت طلایی برای اتحاد و همدلی

احسان آهنگر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و همچنین تبریک عملیات غرورآفرین فرزندان ملت در سپاه پاسداران گفت: امیدوارم این حرکت فصل بابی برای نابودی و اضمحلال هرچه زودتر. رژیم غاصب اسرائیل شود.

وی برپایی مراسم شهدای رسانه را فرصت طلایی برای تجلیل از جامعه رسانه‌ای استان و پاسداشت آرمان‌های والای انقلاب دانست و گفت: بستر مناسبی برای اتحاد و همدلی به شمار می‌رود.

وی بر نگه داشتن یاد شهدا وظیفه و رسالت رسانه را در این حوزه سنگین توصیف کرد.