تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سبک زندگی
لینک : econews.ir/5x3800815
شناسه : 3800815
تاریخ :
سربلندی آرتتا در نبرد با پاری سن ژرمن اقتصاد ایران: در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی ۲-۰ دست یافت.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

طرفداری: در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی ۲-۰ دست یافت.

میکل آرتتا مقابل تیمی که زمانی برای آن بازی می‌کرد، پس از ثبت دومین کلین‌شیت متوالی، اولین پیروزی اروپایی فصل را جشن گرفت تا لوئیس انریکه دست خالی لندن را ترک کند. 

در نیمه اول، بازی کمی محتاطانه آغاز شد و طی دقایق ابتدایی شاهد عملکرد خوب مدافعان دو تیم، به ویژه فولبک‌ها، بودیم. در ادامه، شاگردان میکل آرتتا که در خانه به دنبال برد بودند، عزم بیشتری نشان دادند و با شایستگی به گل رسیدند. ابتدا کای هاورتس و سپس بوکایو ساکا، گلزنان توپچی‌ها در نیمه اول بودند. یورین تیمبر بازی خوبی انجام داده بود و اجازه نمی‌داد بردلی بارکولا اقدامی انجام دهد. خط هافبک آماده آرسنال نیز به خوبی اختلاف سطح خوب را با مثلث ویتینیا، امری و نوس را نشان می‌داد تا لوئیس انریکه برای 45 دقیقه اول کابوس بزرگی داشته باشد. 

هر دو تیم در نیمه دوم موقعیت‌هایی داشتند اما آرسنال در نهایت با شایستگی به پیروزی دست یافت. خط دفاع قدرتمند میکل آرتتا اجازه نداد تیم لوئیس انریکه آنطور که باید، قدرت مانور داشته باشد. اکس‌جی این تیم در پایان بازی عدد 0.31 را نشان داد که برای توصیف عملکرد سرمربی اسپانیایی پاریسی‌ها کافیست.