تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3800720
شناسه : 3800720
تاریخ :
اقدام ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی دفاع مشروع است اقتصاد ایران: بندرعباس- نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام ایران در راستای دفاع مشروع و بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد و به منظور ایجاد قدرت بازدارندگی بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آشوری تازیانی اظهار کرد: ایران در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در ترور شهیدان «اسماعیل هنیه»، «سید حسن نصرالله» و «سردار عباس نیلفروشان» پاسخی قاطعانه به این رژیم داد تا دشمن صهیونیستی معادلات خود را با رویکرد وحشیانه تری دنبال نکند.

وی افزود: اقدام ایران برای تنبیه رژیپ صهیونیستی در راستای دفاع مشروع و بر اساس ماده ۵۱ منشور ملل متحد و به منظور ایجاد قدرت بازدارندگی بود و درس عبرتی را برای دشمنان و بدخواهان به جای نهاد که با کشور قدرتمند و تاریخ ساز ایران با نگاه تجاوز کارانه رفتار نکنند.

آشوری بیان کرد: جنس حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران متفاوت بوده و این تراز عملیات نظامی کشورمان را ارتقا بخشید، طراحی و اجرای این عملیات مهم و راهبردی مایه تقویت اراده ملی و شفاف شدن خطوط قرمز ایران است.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اتفاقی که اکنون شاهد آن هستیم، کوبیده شدن هیمنه پوشالی این رژیم جعلی است که با حملات امشب و گذشته کشورمان جلوه دیگری از آن برای همگان روشن شد.