تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3800715
شناسه : 3800715
تاریخ :
وزیر دفاع: عملیات‌های بعدی بسیار شدیدتر خواهد بود اقتصاد ایران: ویر دفاع بیان کرد: عملیات مشروعیت داشت و منطبق بر قوانین بین‌المللی هست ولی اگر جسارت‌های رژیم ادامه یابد عملیات‌های بعدی ما بسیار شدیدتر خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری مهر، امیر نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت و گوی زنده با شبکه خبر سیما عملیات سپاه را شجاعانه و قهرمانانه توصیف کرد و گفت: مدت‌ها بود که مردم این عملیات را از ما مطالبه می‌کردند و حتی نمایندگان مجلس مطالبه داشتند که ایران پاسخ جسارت رژیم صهیونیستی در ترور اسماعیل هنیه را کی خواهد داد؛ این عملیات مدبرانه و هوشمندانه و پیچیده با موفقیت کامل با تنوعی از تولیدات موشکی ما متناسب با اهداف و سامانه‌های پدافندی دشمن انجام شد.

وی با بیان اینکه عملیات بسیار موفق بود، تصریح کرد: اهداف پیش بینی شده کاملاً نظامی و عملیاتی و اطلاعاتی بود که پیش تر در عملیات‌های رژیم صهیونیستی و در عملیات ترور شهید هنیه به کار گرفته شده بود. عملیات مشروعیت داشت و منطبق بر قوانین بین‌المللی هست ولی اگر جسارت‌های رژیم ادامه یابد عملیات‌های بعدی ما بسیار شدیدتر خواهد بود و تنوع پیشرفته‌تری از سلاح‌های در اختیارمان استفاده خواهد شد.

وزیر دفاع درباره موج بعدی حملات علیه مواضع صهیونیستی گفت: این عملیات متقابل در برابر ترور اسماعیل هنیه بود ولی اگر رژیم صهیونیستی پاسخی دهد، احتمال پاسخ متقابل ایران جدی است