تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بین الملل
لینک : econews.ir/5x3800403
شناسه : 3800403
تاریخ :
هیاهوی آمریکا و اسرائیل درباره آمادگی ایران برای حمله اقتصاد ایران: آمریکا و رژیم صهیونیستی در راستای سیاست‌های جنگ طلبانه در منطقه غرب آسیا، مدعی یک حمله قریب الوقوع از سمت ایران به اسرائیل شدند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک مقام آمریکایی امروز دوشنبه بدون ارائه هیچ گونه شواهد مستدل مدعی شد که حمله موشکی ایران به اسرائیل قریب الوقوع است و در ساعت‌های آینده اتفاق می‌افتد.

این مقام آمریکایی در گفتگو با رسانه‌های غربی اینطور عنوان کرد که حمله نظامی مستقیم از ایران علیه اسرائیل، عواقب جدی به دنبال دارد.

از سوی دیگر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که آمریکا در مورد حمله قریب الوقوع ایران به اسرائیل اطلاع داده است.

وی مدعی شده است که فرماندهی مرکزی آمریکا آماده برای تهدید ایران است. این مقام صهیونیستی افزود که چند ساعت قبل در مورد این مساله به تل آویو اطلاع رسانی شده است.

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از سه مقام صهیونیست نوشت که این حمله شامل پهپاد و موشک می‌شود درحالیکه یک مقام آمریکایی اشاره کرد که این حمله شامل موشک‌های بالستیک می‌شود.

یک مقام آمریکایی دیگر عنوان کرد که مشخص نیست که چه نوع حمله‌ای صورت خواهد گرفت.

سه مقام صهیونیستی به نیویورک تایمز گفتند که هدف حمله (احتمالی) جدید ایران سه پایگاه هوایی نظامی و همچنین یک مرکز فرماندهی اطلاعاتی در شمال تل آویو است که امروز سه شنبه تخلیه شد.

ارتش رژیم صهیونیستی با اینحال اعلام کرد که هنوز هیچ تهدید هوایی از سوی ایران شناسایی نکردیم.

در میانه فضا سازی واشنگتن و تل آویو در مورد حمله احتمالی ایران، سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی از کارکنان و آمریکایی‌ها خواست فورا به پناهگاه‌ها بروند و تا اطلاع ثانوی در آنجا بمانند.

انتهای پیام/