تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3800399
شناسه : 3800399
تاریخ :
برگزاری آیین پاسداشت شهید سیدحسن نصرالله در دانشکده پزشکی شیراز اقتصاد ایران: شیراز- آئین پاسداشت شهید سید حسن نصرالله با حضور استاندار فارس ، اعضای هیئت علمی، اساتید و دانشجویان دانشکده پزشکی شیراز برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین پاسداشت شهید سید حسن نصرالله با حضور استاندار فارس، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، اعضای هیئت علمی، اساتید و دانشجویان دانشکده پزشکی شیراز برگزار

در این مراسم محمدهادی ایمانیه استاندار فارس به نقش مؤثر شهید سید حسن نصرالله در برابر رژیم غاصب صهیونیست اشاره کرد و گفت: یکی از عوامل مؤثر در استمرار وحدت مسلمانان، درایت و نقش ارزنده شهید سید حسن نصرالله بوده که نتایج ارزشمندی از خود بر جای گذاشته است.

برگزاری آیین پاسداشت شهید سیدحسن نصرالله در دانشکده پزشکی شیراز

ابراهیم بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در این آئین بود ضمن تسلیت شهادت جمعی سربازان جبهه مقاومت، غیرت انقلابی دانشگاهیان و دانشجویان را یک ارزش دانست و گفت: دانشجویان انقلابی همواره مدافع ولایت و پای انقلاب اسلامی ایستاده اند که این را موجب پاسداشت ارزش‌ها است.

بیانی افزود: جنگ‌های بسیاری برای نابودی ایران اسلامی رخ داده که بزرگترین آن را می‌توان هشت سال دفاع مقدس با مشارکت ۴۴ کشور دنیا برشمرد که با مقاومت و ایستادگی مردم ایران، حتی ذره‌ای از خاک کشور به دست دشمنان نیفتاده است.

برگزاری آیین پاسداشت شهید سیدحسن نصرالله در دانشکده پزشکی شیراز

در این مراسم دانشجویان اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی به ویژه در به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان، معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از همراهان و هم رزمان ایشان، با سر دادن شعار و قرائت بیانیه محکوم کردند.