تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3800265
شناسه : 3800265
تاریخ :
افزایش رطوبت در خوزستان اقتصاد ایران: اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی همچنان استقرار جریانات جنوبی و مرطوب مشاهده می‌شود که تا روز پنجشنبه سبب افزایش رطوبت در اغلب نقاط استان خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

محمد سبزه زاری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی همچنان استقرار جریانات جنوبی و مرطوب مشاهده می‌شود که تا روز پنجشنبه سبب افزایش رطوبت در اغلب نقاط استان خواهد شد و سپس از اواسط روز پنجشنبه با تغییر سوی جریانات از میزان رطوبت در منطقه کاسته خواهد شد.

وی عنوان کرد: طی امروز و فردا (بویژه فردا) رشد ابر و رگبارهای پراکنده همراه با رعد و برق در برخی نقاط استان بوِیژه ارتفاعات دور از انتظار نیست. همچنین امروز وزش بادهای متوسط تا نسبتاً شدید و تندبادهای لحظه‌ای سبب برخاستن گرد و خاک موقتی و همرفتی در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: شمال خلیج فارس تا روز چهارشنبه مواج و در صبحگاه و شامگاه همراه با مه رقیق پیش بینی می‌شود.

سبزه زاری گفت: در شبانه روز گذشته آبادان با ۴۰.۴ و ایذه با ۱۷.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند. در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۴۰.۳ و کمینه دمای ۲۵.۴ درجه سانتیگراد رسیده است.