تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3800251
شناسه : 3800251
تاریخ :
حرکت مقاومت با شهادت «سید حسن نصرالله» متوقف نخواهد شد اقتصاد ایران: شفت- امام جمعه شفت گفت: حرکت مقاومت با شهادت «سید حسن نصرالله» متوقف نخواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت سید مقاومت، شهید القدس سید حسن نصرالله و سردار شهید عباس نیلفروشان و فرماندهان جبهه مقاومت در مسجد جامع ولیعصر (عج) شهر شفت ضمن محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس اظهار کرد: شهادت سید حسن نصرالله مقدمه‌ای برای نابودی صهیونیست جهانی است، زیرا عزم مردم آزاده جهان در ریشه کن کردن این غده سرطانی بیش از گذشته پدیدار شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تمام کشورهای منطقه از جمله سوریه، عراق، پاکستان، افغانستان، یمن و ایران از جبهه مقاومت پشتیبانی می‌کنند و حامی حزب‌الله لبنان هستند، تصریح کرد: جبهه مقاومت در دفاع از فلسطین و قدس شریف از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و به شهادت رسیدن دبیرکل حزب‌الله لبنان خللی در این روند ایجاد نخواهد کرد و همچنان مبارزه و جنگ حزب‌الله و محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی ادامه دارد و متوقف نمی‌شود تا شاهد پیروزی حق بر باطل باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروزه این انگیزه در مقاومت و جوانان آن ایجاد شده که مقابل این رژیم خونخوار بایستند و پای کار بیایند گفت: نظم جدید منطقه را فرزندان مقاومت رقم خواهند زد و امروز شهید نصرالله تأثیرگذار تر از سید حسن نصرالله است.

امام جمعه شفت در ادامه سخنان خود توکل، توسل و معنویت را یکی از وجوه شخصیتی شهید سیدحسن نصرالله دانست و افزود: سیدحسن نصرالله یکی از الگوهای برجسته ولایتمداری بود لذا حرکت مقاومت با شهادت «سید حسن نصرالله» متوقف نخواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه شهید سیدحسن نصرالله مطیع و پیرو ولایت فقیه و مرجعیت بود، گفت: اگر عناصر شخصیتی این شخصیت کم نظیر و شاخص‌های مکتب آن شهید سرافراز را در نظر گرفته و در زندگی خود شاخص قرار دهیم می‌توانیم راه پرافتخار او را تداوم بخشیم.