تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3800233
شناسه : 3800233
تاریخ :
جبلی: صداوسیما در حوزه تبیین، محافظه‌کار نیست اقتصاد ایران: رضایی بیان کرد: جبلی گزارشی از فعالیت‌های صدا و سیما در ۳ سال اخیر ارائه و به مشکلات این سازمان اشاره کرد و گفت که ما در حوزه تبیین، محافظه کار نیستیم و ریسک پذیر هستیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی میزبان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما و معاونانش بودیم.

وی بیان کرد: جبلی گزارشی از فعالیت‌های صدا و سیما در ۳ سال اخیر ارائه و به مشکلات این سازمان اشاره کرد و گفت که ما در حوزه تبیین، محافظه کار نیستیم و ریسک پذیر هستیم و تلاش کردیم که برنامه‌های چالشی را توسعه دهیم و جهت‌گیری سازمان صدا و سیما و برنامه‌های آن در راستای اجرای سند تحول رسانه ملی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس سازمان صدا و سیما تاکید بر سندمحوری در سازمان کرد. وی اشاره‌ای به مشکلات و چالش‌های سازمان در حوزه‌های فنی، بودجه‌ای و همین‌طور در سیاست خارجی و محدودیت‌هایی که غرب برای رسانه ملی ایجاد کرده است، کرد.

رضایی اظهار کرد: همچنین معاون سیاسی و معاون برون‌مرزی سازمان صدا و سیما گزارشی از حوزه فعالیت خود، ماموریت‌هایشان و مشکلات و چالش‌های خود دادند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعضای کمیسیون هم نکات و مطالب خود را بیان کردند؛ از جمله اینکه بر راه‌اندازی ماهواره مستقل برای پخش برنامه‌های رسانه ملی، اهمیت تبیین حوادث و رویدادها از طرف صدا و سیما و داشتن روایت اول در این رسانه، لزوم پاسخ دادن به شبهات، رفع تنگناهای مالی صدا و سیما، تحول در خبررسانی صدا و سیما، بسترسازی برای امنیت پایدار، تبیین سیاست‌های کشور، اثرگذاری در دنیا و داشتن مرجعیت رسانه‌ای ملی، کیفی‌سازی برنامه‌ها و مخاطب‌محوری و همین‌طور تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب از رسانه ملی تاکید کردند.