تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : فرهنگی
لینک : econews.ir/5x3800215
شناسه : 3800215
تاریخ :
برپایی پویش «حزب الله زنده است» در رادیو اقتصاد ایران: شبکه رادیویی صبا به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در برنامه زنده «عصر صبا» پویش مردمی «حزب الله زنده است» را برگزار می‌کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این شبکه رادیویی همزمان با اعلام خبر شهادت سید حسن نصرالله در برنامه‌های مختلفی به گرامیداشت مقام شهدای مقاومت پرداخت.

برنامه زنده «عصر صبا» با برگزاری پویش #حزب الله زنده است، شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را  گرامی می‌دارد.

کیاوش کمالی‌فر، سردبیر این برنامه عنوان کرد: برنامه «عصر صبا» با اعلام خبر شهادت سید حسن نصرالله و فرماندهان مقاومت در بخش‌های مختلف با گفتگو شاعران و نویسندگان و تعامل با مخاطبان به بازتاب احساسات اقشار مختلف جامعه نسبت به این حادثه پرداخت.

او خاطرنشان کرد: این برنامه با برگزاری پویش #حزب_زنده_است از مخاطبان می‌خواهد با ارسال نام خود و ارسال جمله «حزب الله زنده است» نشان دهند در کنار نیروهای مقاومت و مردم لبنان و فلسطین ایستاده اند. 

کمالی‌فر اظهار کرد: این پویش مردمی تنها در چند دقیقه موفق به دریافت پیامک‌های بسیاری از مخاطبان شد که این نشان‌دهنده اعتقاد قلبی مردم ایران به زنده بودن حزب الله و راه مقاومت است. 

گفتنی است، برنامه «عصر صبا» شنبه تا چهارشنبه ساعت 17 به تهیه‌کنندگی محمدحسین خسروجردی و سردبیری کیاوش کمالی‌فر با اجرالی لاله جلال آبادی پخش می‌شود.

انتهای پیام/