تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3800148
شناسه : 3800148
تاریخ :
خودروی قاچاق سوخت در فامنین متوقف شد اقتصاد ایران: همدان ـ مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت ۶ میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریالی راننده و مالک نیسان وانت حامل کالای قاچاق خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه یونسی اظهار کرد: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین پرونده حمل ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش یک میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام حمل کالا قاچاق را محرز و متخلف ردیف اول را علاوه بر ضبط تانکر و سوخت کشف شده به پرداخت سه میلیارد و ۲۸۸ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش کالا محکوم کرد.

یونسی خاطر نشان کرد: همچنین شعبه به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متخلف را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت چهار میلیارد و ۹۳۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان تصریح کرد: در ادامه رسیدگی، شعبه اتهام در اختیار قراردادن وسیله نقلیه برای حمل کالای قاچاق را محرز و متخلف ردیف دوم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش سوخت محکوم کرد.

یونسی تاکید کرد: با گزارش مأموران پلیس آگاهی شهرستان فامنین پیرامون کشف محموله کالای قاچاق از یک نیسان وانت، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.