تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : نفت و انرژی
لینک : econews.ir/5x3800013
شناسه : 3800013
تاریخ :
اولین نیروگاه یک مگاواتی تجدیدپذیر در غرب تهران احداث می‌شود اقتصاد ایران: مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران از تبادل توافقنامه ساخت اولین نیروگاه یک مگاواتی تجدیدپذیر در غرب تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام حرکتی کوچک در جهت توسعه تجدیدپذیرها در شهر تهران خواهد بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شبیهی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران در ششمین همایش نیروگاه‌های تجدیدپذیر اظهار داشت:  تابستان در حالی سپری شد که همچنان دغدغه های ما در حوزه برق، موضوع حکمرانی انرژی و سهم کم سبد انرژی‌های تجدیدپذیر در سبد برق در راستای تامین برق پایدار است، بنابراین باید با تسهیل گری و اصلاح قوانین، شرایط مناسب را برای سرمایه گذاری در این عرصه فراهم کرد.

وی افزود: باید با استفاده از ظرفیت‌های کشور و همسویی و همدلی با فعالان تجدیدپذیر و یا با تعریف مدل‌های جدید، نیروگاه‌های تجدیدپذیر را توسعه دهیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران از تبادل توافقنامه ساخت اولین نیروگاه یک مگاواتی تجدیدپذیر در غرب تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام حرکتی کوچک در جهت توسعه تجدیدپذیرها در شهر تهران خواهد بود.

انتهای پیام/