تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3799994
شناسه : 3799994
تاریخ :
انیمیشن ایرانی تقاضای جهانی دارد اقتصاد ایران: اصفهان - مدیرعامل مؤسسه فرهنگی هنری پویانمایی بچه‌های بهشت گفت: ظرفیت انیمیشن در ایران بسیارخوب است و در بازار جهانی هم انیمیشن ایرانی تقاضا دارد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

علی علیجان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استودیو انیمیشن «بچه‌های بهشت» در سال ۹۵ با هدف ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی تأسیس و افتخار داریم که تیمی جوان، با انگیزه و متخصص را همراه داشته و از تجربیات اساتید نیز بهره‌مند هستیم.

وی ادامه داد: فرآیند تولید انیمیشن، بسیار سخت و پیچیده است و نیاز به متخصصان فراوانی دارد. یکی از ویژگی‌های استودیوانیمیشن بچه‌های بهشت این است که از ایده تا اجرای یک انیمیشن را انجام می‌دهد.

مدیرعامل استودیو انیمیشن پویانمایی «بچه‌های بهشت» با بیان اینکه این استودیو همیشه سعی می‌کند تا همگام با دانش و علم روز جهان حرکت کند تا تولید حرفه‌ای و با کیفیت را تجربه کند، افزود: ظرفیت انیمیشن در ایران بسیارخوب است و در بازار جهانی هم انیمیشن ایرانی تقاضا دارد.

وی ادامه داد: محصولی که ما به دنبال معرفی آن در نمایشگاه فن نما هستیم، «چوبولوها» نام دارد. این واژه، ترکیبی از چوب و کوچولوهاست. این مجموعه ۱٠٠ قسمتی قصه عروسک‌های چوبی چرخ‌دار کنجکاوی است که در سرزمین بازی‌ها زندگی می‌کنند. چوبولوها هر بار با یک شیء واقعی برخورد می‌کنند و به خاطر کنجکاوی‌شان سعی می‌کنند که بفهمند آن شیء چیست و چه کاربردی دارد.

وی با اشاره به اینکه این محصول با فرهنگ ایرانی و فرهنگ جهانی مطابقت دارد، توضیح داد: چوبولوها با زبان چوبولویی صحبت می‌کنند و تمام کودکان جهان، حرف آن‌ها را متوجه می‌شوند. در حقیقت هدف ما از تولید این کار ارتقا قدرت کنجکاوی و کاوشگری کودکان و حذف سطحی‌نگری است. بالطبع، تقویت کنجکاوی، زمینه‌ساز علاقه به کسب دانش، یادگیری و رشد کودک خواهد شد.