تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3799915
شناسه : 3799915
تاریخ :
دستان حزب‌الله پر است/ پاسخ‌ اثرگذار در زمان و مکان مناسب اقتصاد ایران: بوشهر- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دبیرکل شهید و عزیز حزب‌الله نیروهایی تربیت کرد که امروز با توانایی خود موشک می‌سازد و دستشان از این لحاظ پر است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، محمداسماعیل کوثری صبح سه‌شنبه در آئین گرامیداشت پرچمدار جبهه مقاومت و تجلیل از رزمندگان، جانبازان و آزادگان منطقه ویژه اقتصادی پارس و شهرستان عسلویه اظهار کرد: انقلاب اسلامی از مظلومان دفاع می‌کند.

وی با بیان اینکه ما تا آخر ایستاده‌ایم و این طور نیست که فکر کنند با شهادت یک عزیز و فرمانده کار تمام می‌شود اضافه کرد: راه شهدای مقاومت با صلابت ادامه دارد و به امید خدا پیروزی با جبهه مقاومت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به نزدیک بودن سالروز عملیات طوفان الاقصی خاطرنشان کرد: در این عملیات رزمندگان و مجاهدان فلسطینی توانستند هیمنه رژیم اشغالگر قدس را درهم بشکنند به‌گونه‌ای که فرمانده یکی از لشکرهای رژیم صهیونیستی را در اتاق خواب خود دستگیر کردند.

کوثری به اسارت حدود ۲۰۰ نفر از صهیونیست‌ها در عملیات طوفان‌الاقصی اشاره کرد و ابراز داشت: درحالی که مجاهدین فلسطینی می‌توانستند بیش از این تعداد را کشته و از پای دربیاورند اما تفاوت آنها با صهیونیست‌ها در این است که هدف مجاهدین مسلمان فلسطین رضایت خدا بود نه هوای نفس.

نماینده مجلس دوازدهم با اشاره به سخنان برخی که می‌گویند ابتدا حماس این جنگ را آغاز کرد گفت: حماس از سرزمین خود دفاع کرد. جنگ فی‌نفسه خوب نیست و نظام جمهوری اسلامی نیز هیچ وقت آغاز کننده جنگ نخواهد بود اما دفاع کننده بسیار قوی است.

وی دکترین نظام جمهوری اسلامی را بر دفاع مستحکم عنوان کرد و افزود: دکترین نظام مقدس جمهوری اسلامی که توسط امام (ره) و مقام معظم رهبری تعیین شده، بر اساس دفاع همه جانبه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید در مقابل زورگویان، زیاده‌خواهان و جنایتکاران ایستادگی کرد، افزود: کسانی که که دم از گنبد آهنین می‌زدند امروز بیش از ۴۰ هزار نفر از مردان، زنان و کودکان بی‌سرپناه را قتل عام کردند.

وی با انتقاد از رفتار سازمان ملل خاطرنشان کرد: سازمان‌های حقوق بشر کجا هستند که جنایتکاری مانند نتانیاهو را در سازمان ملل راه دادند تا سخنرانی کند. آنها همه چیز را برای خود می‌خواهند، همه انسان‌ها آزاد خلق شدند اما این جنایتکاران می‌گویند دنیا باید تحت سلطه ما باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صهیونیست‌ها تاکنون سه بار برای ترور شهید سید حسن‌نصرالله اقدام کرده بودند، تصریح کرد: دبیرکل شهید و عزیز حزب‌الله در این سه دهه که رهبری حزب‌الله را برعهده داشت، نیروهایی تربیت کرد که امروز با توانایی خود موشک می‌سازد و دستشان از این لحاظ پر است.

کوثری با اشاره به فرمایشات معروف امام خمینی (ره) در مورد «ما می‌توانیم» اظهار کرد: امروز پیام ما می‌توانیم به یمن، لبنان عراق و حتی کشورهای غیرمسلمان هم رسیده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اقدامات اساسی خود را در مورد جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی انجام خواهیم داد، ابراز داشت: باید با تدبیر درست، زمان و مکان‌های مناسب را انتخاب کنیم تا اثرگذاری آن بیشتر باشد.

کوثری با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس به هیچ عنوان به اهدافش نرسید، گفت: این رژیم جرأت حمله زمینی ندارد و قطعاً پس از حمله زمینی خواهد دید که چگونه زمین‌گیر می‌شود.