تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3799904
شناسه : 3799904
تاریخ :
ناامیدی آفت مبارزه با دشمنان است/ ضرورت الگوگیری از شهدا اقتصاد ایران: سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه در راه حرکت به سمت قله‌ها، نافرمانی از ولی خدا، ترس و ناامیدی جایی ندارد، گفت: ناامیدی آفت مبارزه با دشمنان است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح سه شنبه در مراسم گرامیداشت شهادت مجاهد کبیر و پرچم‌دار جبهه مقاومت شهید سیدحسن نصرالله و سردار سرافراز اسلام عباس نیلفروشان بیان کرد: همه ما باید آرزو کنیم فدایی راه دین، اباعبدالله الحسین (ع) و نظام جمهوری اسلامی باشیم و تلاش کنیم این راه نورانی، مستحکم‌تر و استوارتر از قبل طی شود.

وی با بیان اینکه در راه حرکت به سمت قله‌ها، نافرمانی از ولی خدا، ترس و ناامیدی جایی ندارد، گفت: شهدای والامقام انقلاب اسلامی از عالم ملکوت به نظام، انقلاب و ملت ایران عنایت دارند.

امام جمعه سمنان با تاکید بر اهمیت ماندگاری و تداوم راه شهدا اظهار کرد: همه ما باید آرزو کنیم فدایی راه دین، اباعبدالله الحسین (ع) و نظام جمهوری اسلامی باشیم و تلاش کنیم این راه نورانی، مستحکم‌تر و استوارتر از قبل طی شود.

مطیعی یأس و ناامیدی در مسیر حرکت را یکی از آفت‌های میدان مبارزه با دشمنان خواند و گفت: برخی افراد این روزها با تشویش و اضطراب سوال می‌کنند چرا مسئولان هیچ اقدامی نمی‌کنند، این در حالی است که اگر تمام اقتضائات فراهم باشد چه کسی جرأت می‌کند از فرمان ولی امر مسلمین جهان سرپیچی کند؟!

وی افزود: بر اساس آیات قرآن کریم، مجاهدان در راه خدا از سرزنش و ملامت هیچ سرزنشگری واهمه ندارند و محکم و استوار بر مسیر خود پافشاری می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه سخنان خود توکّل، توسل و معنویت را یکی از وجوه شخصیتی شهید سیدحسن نصرالله دانست و افزود: سیدحسن نصرالله یکی از الگوهای برجسته ولایتمداری بود.