تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3799878
شناسه : 3799878
تاریخ :
نقش مردم در ارائه خدمت کریمانه به نیازمندان غیرقابل انکار است اقتصاد ایران: زنجان-مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: نقش مردم در ارائه خدمت کریمانه به نیازمندان توسط این نهاد غیرقابل انکار است.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله صالحی صبح سه شنبه در برنامه جشن عاطفه‌ها در مدرسه هنرستان آفرینش برگزار شد، با بیان اینکه تمام تلاش کمیته امام خمینی (ره) این است که در سایه برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش بهترین خدمت عزتمندانه را به جامعه هدف ارائه دهد، عنوان کرد: برای تحقق این هدف کمک‌های مردم و مسئولان از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه سهم مردم در توفیقاتی که این کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد بسیار بالاست، متذکر شد: به توجه به فرهنگ غنی که استان زنجان دارد مردم این دیار در همدلی و نوع‌دوستی در سطح کشور پیشتاز هستند که این موضوع در عملکرد دستگاه‌های حمایتی و مؤسسات خیریه نمود دارد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها مشق احسان و همدلی است، بیان کرد: نگاه‌ها در این زمینه پرورشی و تربیتی و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است.

صالحی با بیان اینکه این کمک‌ها زمینه خدمت کریمانه، ارتقا کرامت انسانی و عزت نفس دانش‌آموزان نیازمند را فراهم می‌کند، اظهار کرد: در سطح استان ۶۵۰۰ جامعه هدف مشترک بین آموزش‌وپرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) داریم که تا به امروز حدود ۸ هزار بسته تحصیلی در استان به همت خیرین فراهم شده است.