تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3799869
شناسه : 3799869
تاریخ :
شهید نیلفروشان پیشگام مبارزه با تفکر ضدبشری صهیونیستی بود اقتصاد ایران: سرلشکر موسوی در پیامی تأکید کرد: سردار نیلفروشان از روزهای پیروزی انقلاب و دفاع مقدس تا دفاع از حریم اهل بیت علیهم‌السلام و مبارزه با تفکر شوم و ضدبشری صهیونیستی، پیشگام بود.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی شهادت سردار «عباس نیلفروشان» را به سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ آمَنُوا وَ هَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ – توبه / ۲۰
برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام علیکم بما صبرتم
فراق سردار پرافتخار جبهه حق، شهید حاج عباس نیلفروشان برای پیشگامان و پیشکسوتان دفاع از اسلام، وطن و جبهه مقاومت، ناگوار و ثقیل است.

آنچه قلب هم‌رزمان عزیزمان در نیروهای مسلح و خانواده معظم آن شهید سعید را آرام و مطمئن می‌سازد، رویش هزاران رزمنده و فرمانده از خون پاک رهبران، فرماندهان و رزمندگان ثابت‌قدم در ادامه راه منورِ مصاف با دشمنان و ارتقا درجاتی است که خدای عادل برای مؤمنان و مجاهدان فی‌سبیل‌الله وعده داده است.

سردار نیلفروشان از روزهای پیروزی انقلاب و دفاع مقدس تا دفاع از حریم اهل بیت علیهم‌السلام و مبارزه با تفکر شوم و ضدبشری صهیونیستی، پیشگام بوده و با نیات و اعمال صالح و بذل جان، مطابق با بشارت آسمانی قرآن، در شمار رستگاران قرار دارد.

تسلای خاطر جنابعالی و خانواده معظم شهید، استحکام حزب‌الله لبنان، اقتدار روز افزون جبهه مقاومت و انسجام امت اسلامی برای اضمحلال رژیم پلید و تروریست صهیونی را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی