تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3799864
شناسه : 3799864
تاریخ :
فردا وارد زمین خواهیم شد/ رفتار تیم هندی توهین به فوتبال آسیا بود اقتصاد ایران: سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور خبر داد که بازیکنان این تیم مطابق پروتکل های انجام رقابت های آسیایی فردا وارد زمین بازی خواهند شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، سعید مظفری زاده در خصوص عدم حضور اعضای تیم موهان باگان هند برای دیدار با تراکتور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ اظهار داشت: اعضای تیم موهان باگان باید تا این لحظه وارد کشورمان می‌شدند؛ اما متأسفانه در جلسه‌ای که امروز (سه شنبه ۱۰ مهر) برگزار شد نمایندگان این تیم هندی حضور نداشتند.

او ادامه داد: ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا، داور مسابقه و ناظر داوری به همراه تمامی عوامل مسابقه در جلسه امروز حاضر بودند که رفتار عجیب باشگاه هندی مورد تعجب نمایندگان AFC قرار گرفت. در جلسه امروز مقرر شد که تشریفات برگزاری مسابقه همانطور که تا این لحظه انجام شده، ادامه یابد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور افزود: فردا (چهارشنبه ۱۱ مهر) مطابق پروتکل‌های برگزاری بازی، بازیکنان ما وارد زمین خواهند شد و داوران هم حضور می‌یابند. کشور ما یکی از امن ترین کشورهای دنیا و منطقه است و بر کسی این موضوع پوشیده نیست. رفتار تیم هندی یک توهین به فوتبال آسیا بود و در این رابطه AFC تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

مظفری زاده گفت: ما تا این لحظه هیچ نامه‌ای از سوی باشگاه هندی دریافت نکرده ایم و مطابق پروتکل‌ها عمل خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور ایران و موهان باگان هند در دومین هفته از مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲ و از گروه A قرار بود فردا چهارشنبه ۱۱ مهر و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم بروند که اعضای تیم هندی حاضر به سفر به ایران نشدند.