تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : خودرو
لینک : econews.ir/5x3799837
شناسه : 3799837
تاریخ :
کراس اوور جدید میتسوبیشی در راه ایران اقتصاد ایران: عصر خودرو- براساس خبرهای رسیده به خبرنگار «عصرخودرو» احتمالا به زودی میتسوبیشی اکلیپس کراس ۲۰۲۵ ساخت ژاپن در نسخه فول آپشن توسط آرین موتور وارد کشور خواهد شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، میتسوبیشی اکلیپس کراس از نظر ابعاد در کلاسی بین ASX و اوتلندر قرار می گیرد و یدک کش نام معتبر و خاطره انگیز اکلیپس در سبد محصولات میتسوبیشی ژاپن است. آرین موتور به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن در ایران که همواره ارتباط مستقیم و مستمری با این شرکت ژاپنی داشته در گام جدید واردات خودرو به کشور، علاوه بر کراس اوور نام آشنای میتسوبیشی اوتلندر، تصمیم دارد تا یک کلاس پایینتر یعنی اکلیپس کراس را در نسخه فول آپشن وارد کشور کند.

 

این کراس اوور دیفرانسیل جلو از پیشرانه 1.5 لیتری توربو با حداکثر توان 147 اسب بخار و حداکثر گشتاور 250 نیوتون متر نیرو می گیرد و مصرف ترکیبی آن به 7 لیتر در صد کیلومتر می رسد که با توجه به مخزن سوخت 63 لیتری، با یک باک کامل توانایی پیمایش حدود 900 کیلومتر را خواهد داشت.

سیستم انتقال قدرت در این کراس اوور ژاپنی از نوع CVT با قابلیت تعویض دستی 8 سرعته است. میتسوبیشی اکلیپس کراس با این مشخصات فنی شتاب صفر تا صد 9.3 ثانیه ای را رقم می زند. فضای بار اکلیپس کراس به 331 لیتر می رسد.

از مهمترین امکانات احتمالی این کراس اوور جدید میتسوبیشی برای بازار ایران می توان به هشدار حرکت بین خطوط LDW، هشدار برخورد از جلو FCW، هشدار نقاط کور BSD، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، سانروف پانورامیک، 9بلندگو با برند Rockford Fosgate، ورود و استارت بدون کلید، سنسور نور، هدآپ دیسپلی، گرم‌کن صندلی های جلو و عقب، پدل شیفتر پشت فرمان و ... اشاره کرد.

تعداد کیسه های هوا در اکلیپس کراس به 7 عدد شامل جلو، جانبی، پرده ای و زانویی می رسد. این خودرو همچنین به تکنولوژی UMS مجهز شده است که در صورت وجود موانع در جلو و عقب خودرو اگر ناگهان ناخواسته پدال گاز تا انتها فشرده شود، از حرکت خودرو جلوگیری می کند.