تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : بین الملل
لینک : econews.ir/5x3799823
شناسه : 3799823
تاریخ :
احمدیان: از حزب الله کماکان دفاع خواهیم کرد اقتصاد ایران: دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با حضور در دفتر حزب الله لبنان در ایران تاکید کرد همانطور که در دوران سید حسن نصرالله وظیفه خود می‌دانستیم که از حزب الله دفاع کنیم، این وظیفه را کماکان برای خودمان پابرجا می‌دانیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علی اکبر احمدیان، دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران صبح امروز با حضور در دفتر نمایندگی حزب الله لبنان در تهران ضمن دیدار با عبدالله صفی الدین مسئول دفتر حزب‌الله، دفتر یادبود شهید سید حسن نصرالله را امضا کرد.

احمدیان در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: سید حسن نصرالله با شهادتش پرچم مقاومت را در بالاترین قله مبارزه با جهان به اهتزار درآورده است. شاید همانطور که خون شهید مطهری کتب او را تثبیت کرد، خون شهید نصرالله جهاد و مبارزه را تثبیت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نقش رهبری سید حسن نصرالله بعد از شهادت با قوت ادامه خواهد یافت، اظهار داشت: با شهادت رهبران الهی در طول تاریخ هیچگاه در جریان مکتب آنها خللی ایجاد نشده و آسیبی به حزب الله وارد نشده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران تصریح کرد: حزب الله هم بعد از این حادثه تجربه دیگری را شروع خواهد کرد. همانگونه که بعد از شهادت سید عباس موسوی، عصر قدرت حزب‌الله بود، آینده هم قطعا همین‌طور خواهد بود.

احمدیان تاکید کرد: همانطور که در دوران سید حسن نصرالله وظیفه خود می‌دانستیم که از حزب الله دفاع کنیم، این وظیفه را کماکان برای خودمان پابرجا می‌دانیم زیرا بر پایه یک اتحاد و یک آرمان شکل گرفته بود. برای همه مردم لبنان و همه مردم مقاومت آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی در مورد نحوه پاسخ به رژیم صهیونیستی گفت: جبهه مقاومت درگیر یک جنگ است و تک اقدام مفهوم ندارد. این تقابل با کنش جبهه مقاومت آغاز شد نه جبهه دشمن و از آن روز دشمن در حال واکنش است. دشمن در استیصال است و می‌خواهد با عملیات روانی که عمدتا متکی بر ترور است خود را موفق نشان دهد اما هیچ موفقیتی برای او وجود ندارد.

احمدیان بیان کرد: شب گذشته در عملیات محدود به اصطلاح زمینی خودشان بلافاصله عقب نشینی کردند. در نهایت پیروزی بدون تردید با جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/