تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : سیاسی
لینک : econews.ir/5x3799727
شناسه : 3799727
تاریخ :
ناظران مجلس در چند مجمع و شورا انتخاب شدند اقتصاد ایران: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، ناظران مجلس در چند شورا و مجمع را انتخاب کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه، مهدی طغیانی را از کمیسیون اقتصادی به عنوان ناظر در مجمع عمومی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی انتخاب کردند.

همچنین منوچهر متکی به عنوان ناظر مجلس در شورای مرکزی زکات انتخاب شد.

سلمان زارع از کمیسیون قضائی و حقوقی به عنوان ناظر مجلس در شورای راهبری دادرسی الکترونیکی انتخاب شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، محمدحسین محمدی را از کمیسیون قضائی و حقوقی و سید سلمان ذاکر را از کمیسیون صنایع و معادن به عنوان ناظران در کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه انتخاب کردند.

همچنین احمد انارکی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با ۱۴۷ رأی و مصطفی پوردهقان عضو کمیسیون صنایع و معادن با ۱۳۶ رأی به عنوان اعضای هیأت مقررات‌زدایی و بهبود محیط کسب و کا ر تعیین شدند.

فاطمه مقصودی عضو کمیسیون اقتصادی با ۱۱۵ رأی عضو ناظر مجلس در هیأت امنای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، غلامحسین زارعی را از کمیسیون اقتصادی با ۱۴۴ رأی، عثمان سالاری را از کمیسیون قضائی و حقوقی با ۱۱۰ رأی و علی احمدی را از کمیسیون داخلی با ۱۳۷ رأی به عنوان ناظران مجلس در شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرایم پولشویی و تأمین مالی تروریسم انتخاب کردند.

عباس پاپی زاده با ۱۲۵ رأی به عنوان ناظر در کارگروه نظارت بر حسن اجرای ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده شد.

حسین صمصامی عضو کمیسیون اقتصادی با ۱۴۸ رأی و سیدکریم معصومی عضو کمیسیون قضائی و حقوقی با ۱۳۲ رأی به عنوان ناظران در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتخاب شدند.

سید محسن موسوی‌زاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با ۱۳۴ رأی و حسنعلی اخلاقی امیری را با ۷۹ رأی به عنوان اعضای مجلس در شورای تخصصی فرهنگ قرآنی انتخاب شدند.