تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : ورزش
لینک : econews.ir/5x3799706
شناسه : 3799706
تاریخ :
آغاز اردوی پاراتکواندوکاران جوان با حضور دبیرکل فدراسیون اقتصاد ایران: تمرینات تیم پاراتکواندو جوانان برای حضور بازیهای پاراآسیایی تاشکند با حضور اصغر رحیمی در محل فدراسیون تکواندو آغاز شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اردوی آماده سازی تیم ملی پاراتکواندو جوانان جهت حضور در بازی‌های پاراآسیایی جوانان عصر دوشنبه نهم مهرماه در خانه تکواندو آغاز شد. در نخستین جلسه تمرین این تیم اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون به همراه جمشید سهرابی رئیس انجمن پاراتکواندو حضور داشته و تمرینات جوانان پاراتکواندو بازدید کردند.

رحیمی در ابتدای حضور خود در این اردو عنوان کرد: بابت حضور مجدد تیم ملی پاراتکواندو در خانه تکواندو خوشحالیم. امیدواریم تک تک بازیکنان بتوانند خود را ثابت کنند و در آینده تیم ملی به ترکیب تیم ملی پاراتکواندو بزرگسالان راه پیدا کنند. همه اعضای حاضر در این اردو انسان‌های توانمند و بزرگ با روحی مثالزدنی هستند و خوشحالیم که در خدمت یکایک شما هستیم.

دبیرکل فدراسیون تکواندو ادامه داد: امکانات فدراسیون همانطور که در خدمت تیم بزرگسالان قرار گرفت در خدمت تیم جوانان نیز خواهد بود. خوشبختانه بعد از بررسی متوجه شدیم پاراتکواندوکاران از استان‌های مختلف در اردو حاضر هستند که این نوید روزهای خوب را می‌دهد و باعث مسرت و امیدواری است که پاراتکواندو در سطح کشور تا به این اندازه توسعه یافته است. بهترین کادر فنی در اختیار تیم است و بازیکنان باید از این شرایط استفاده لازم را ببرند.

رحیمی در پایان صحبت‌های خود از زحمات جمشید سهرابی و کادر فنی تقدیر و تشکر کرد.

ضمن اینکه رئیس انجمن پاراتکواندو ضمن خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای اردونشینان، برای یکایک آنان آرزوی موفقیت و از زحمات هادی ساعی ریاست و دکتر رحیمی دبیرکل فدراسیون تشکر کرد.

امیر جودی (آذربایجان غربی)، شهرام صحرا پیما (مازندران)، سبحان برخور (خراسان رضوی)، حسین نی زن حسینی (لرستان)، امیرحسین علیزاده (سمنان)، محمد مهدی دهشیدی (یزد)، امیر محمد حقیقت شناس، ابوالفضل ایمانی و محمد جواد حسینیان (تهران)،زهرا رحیمی (آذربایجان شرقی)، نرگس جوادی (تهران)، آیلار جامی (البرز)، روزا ابراهیمی (مازندران)، مریم عبدالله پور (گیلان)، رومینا چمسورکی (اصفهان)، مهراوه دومهری (گلستان) و صالحه مهدوی (گیلان) نفرات دعوت شده به این اردو می‌باشند.

علی کریمی صابر به عنوان سرمربی و مهدی پوررهنما به عنوان مربی هدایت تیم پسران، زهرا حسینی سرمربی تیم ملی و مهری شعبانی به عنوان مربی کادر فنی تیم پاراتکواندو بانوان را تشکیل می‌دهند.