تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3799676
شناسه : 3799676
تاریخ :
شور عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند درمدارس خراسان‌جنوبی اقتصاد ایران: بیرجند- شور عاطفه‌ها تحت عنوان پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس خراسان‌جنوبی برگزار شد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، شور عاطفه‌ها صبح سه شنبه با حضور مدیران کمیته امداد، آموزش و پرورش و جمع دیگری از مسئولان استانی و شهرستانی در مدرسه هیأت امنایی دخترانه علامه حلی بیرجند برگزار شد.

عبدالرحیم لطفی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان در حاشیه مراسم شور عاطفه‌ها با بیان اینکه امروز با همکاری آموزش و پرورش همزمان در سراسر استان مراسم برگزار شده است گفت: محور اصلی این برنامه، مشارکت دانش آموزان در کمک به تهیه مایحتاج تحصیلی هم نوعان خود می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه شور عاطفه‌های امسال با شعار تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان از ۱۵ شهریور شروع و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد گفت: تاکنون ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شده است که به دست دانش‌آموزان نیازمند رسیده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به اینکه در آغاز سال تحصیلی جدید شاهد هم‌افزایی گروه‌های جهادی، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، خیران و حامیان فرزندان ایتام و محسنین برای تأمین لوازم تحریر دانش‌آموزان تحت حمایت بوده‌ایم افزود: برنامه داریم، برای ۱۸ هزار و ۶۰۰ دانش آموز تحت حمایت این نهاد بسته تحصیلی تهیه و در روزهای آتی به دانش‌آموزان نیازمند اهدا نمائیم تا این دانش آموزان هم با آسودگی خاطر، شادابی و نشاط در کلاس درس حاضر شوند.

لطفی خواستار همراهی هر چه بیشتر نیکوکاران در شور عاطفه‌ها شد و گفت: امید است با یاری یکایک خیران هیچ دانش‌آموزی به خاطر فقر، از تحصیل باز نماند و همه ی آنها به مدارج عالی علمی و تحصیلی دست یابند.