تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3799652
شناسه : 3799652
تاریخ :
هنوز نمی‌توان هیچ قضاوتی در خصوص مقصر حادثه معدن طبس انجام داد اقتصاد ایران: بیرجند- تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه هنوز نمی‌توان هیچ قضاوتی در خصوص مقصر این حادثه انجام داد، گفت: باید منتظر نتیجه بررسی دستگاه قضا و اعلام نظر کارشناسان مربوطه باشیم.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مروی صبح سه شنبه در سفر به شهرستان طبس و بررسی آخرین وضعیت رسیدگی به خانواده‌ی کارگران متوفی و مصدوم معدنجوی طبس اظهار کرد: تمام مسئولان و سه قوه، پای کار رسیدگی به حادثه معدن و امدادرسانی به جانباختگان و رسیدگی به خانواده‌های آنان بودند و هستند.

وی ادامه داد: هنوز نمی‌توان هیچ قضاوتی در خصوص مقصر این حادثه انجام داد و باید منتظر نتیجه بررسی دستگاه قضا و اعلام نظر کارشناسان مربوطه باشیم.

تولیت آستان قدس از تلاش تمامی مسئولان استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس و امدادگران در رسیدگی به حادثه معدنجوی طبس قدردانی کرد.

آیت الله مروی از مسئولان خواست پس از پرداخت مطالبات شرکت‌های معادن زغال سنگ، پیگیر باشند که مطالبات پرداخت شده به معادن زغال سنگ صرف مکانیزه شدن معادن و همچنین تأمین به موقع حقوق کارگران شود و از پیگیری خود خسته نشوند تا به نتیجه لازم برسند.

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب به طبس گفت: مسئولان استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس پیگیر پرداخت مطالبات معادن زغال سنگ و همچنین پرداخت به موقع حقوق کارگران معدن باشند و در خصوص بیمه کارگران و تسهیلات پرداختی به آنان، مراتب را از مدیران معادن پیگیری کنند.