تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3799617
شناسه : 3799617
تاریخ :
طرح‌های هنرمندان خانه طراحان فیروزه‌ای از شهید سیدحسن نصرالله اقتصاد ایران: شهرکرد-تعدادی از هنرمندان خانه طراحان فیروزه‌ای حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، در واکنش به شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، طرح‌هایی را ترسیم کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدرضا باقری مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: هنرمندان خانه طراحان فیروز ه ای حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در واکنش به شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان آثاری با محوریت گرافیک و تصویرسازی ترسیم کردند.

وی افزود: اهالی هنر استان در این داغ سترگ همراه مردم مظلوم لبنان هستند و هنرمندان خانه طراحان حوزه هنری استان با طرح‌های گرافیکی خود از این شهید، چهره جهادی این بزرگ مرد مقاومت لبنان و فلسطین را به تصویر کشیدند.

باقری تصریح کرد: در خانه طراحان فیروزه‌ای حوزه هنری استان تلاش شده شبکه‌ای از هنرمندان فعال در عرصه گرافیک، شناسایی و آموزش دهیم تا در همه اتفاقات مهم و تأثیر گذار دست به قلم شده و واکنش سریع خود را در فضای مجازی برای بهره‌برداری عموم منتشر کنند.

به گفته وی در روز چهارشنبه ۱۱ مهر ماه ۱۴۰۳ با همکاری بسیج هنرمندان استان، کارگاه تولید و خلق اثری با عنوان فرهنگ ایثار و شهادت برگزار خواهد شد که آثار تولیدی این کارگاه به نمایش گذاشته می‌شوند.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای تماشای این آثار به صفحات مجازی حوزه هنری در روبیکا، بله و ایتا به آدرس artchb مراجعه نمایند.