تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : راهنمای خرید
لینک : econews.ir/5x3799552
شناسه : 3799552
تاریخ :
خرید نهال صنوبر، سرمایه ای برای آینده که امروز باید بکارید اقتصاد ایران: نهال صنوبر، جزو درختانی است که با سرعت بالایی رشد می کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بازار -

سریع الرشد بودن این نهال جزو مهم ترین مزایای آن است که سبب چندبرابری فروش آن شده است. اما این تمام ماجرا نیست! چرا که امروزه جزو چوب های ارزشمند به حساب می آید که در دکوراسیون داخلی و صنعت چوب بسیار به کار گرفته می شود و پر طرفدار است. با کاشت صنوبر و فروش چوب آن می توانید سود قابل توجهی داشته باشید. چرا که هم برای خرید آن نیاز به سرمایه اولیه زیادی ندارید و هم نحوه نگهداری آن بسیار ساده و آسان است. می توانید هر تعداد نهال صنوبر را که می خواهید، به صورت آنلاین از نهالستان سالم نهال به مدیریت مهندس حسینی خریداری نمایید. نهال های سالم باکیفیت تضمینی که طراوت و سرسبزی را هم برای باغات شما به همراه دارد.

کاشت صنوبر در زمین های خالی یا باغات میوه! کدامیک بهتر است؟

صنوبر همیشه ردپایی از طبیعت است. شما می توانید با کاشت آن در هر زمین و مکانی طراوت و شادابی طبیعت را برای خودتان به ارمغان آورید. سازگاری بالای این نهال موجب شده تا در هر اقلیمی قابل کشت باشد اما اگر هدف شما از کاشت صنوبر، سرمایه گذاری برای آینده است بهتر است به فکر احداث یک زمین جنگلی از صنوبر باشید. کاشت جنگلی این نهال با فاصله 1 در 1 موجب می شود تا بیشترین بازدهی را از زمین های خودتان داشته باشید. البته در هنگام کشت به صورت جنگلی باید فاصله صحیح را در نظر بگیرید تا شاخ و برگ ها به هم نپیچند.

کدام یک از گونه های صنوبر ارزش کشت را دارند؟

نهال صنوبر، درخت غیر مثمری است که گونه های مختلفی دارد. هر یک از گونه های آن برای اقلیم های مختلفی توصیه می شوند. اما از بین همه آن ها، نهال صنوبر ترکیه  جزو بهترین گزینه ها برای شما است. چرا که:

مقاومت بسیار بالایی دارد

می توانید این نهال را در اقلیم های مختلف سردسیر، نیمه سردسیر، معتدل و... کشت کنید. همچنین در برابر کم آبی هم مقاومت خوبی دارد. از این رو در زمین هایی که به کم آبی دچار هستند هم قابل کشت می باشد.

چوب آن ارزشمند است

طرح و رنگ چوب صنوبر به صورت کاملا طبیعی است. از این رو برای ساخت المان های چوبی طرفداران بسیار زیادی دارد. استفاده نکردن از رنگ در ظاهر آن هم ابعث می شود تا حس طبیعی بودن و انرژی مثبت خود را حفظ کند. از این رو با قیمت مناسبی به فروش می رسد و می تواند سود زیادی برایتان به همراه داشته باشد.

رنگ آن روشن می باشد

رنگ چوب صنوبر ترکیه، در قیاس با دیگر گونه های صنوبر روشن تر است. همین روشن بودن رنگ باعث می شود تا برتر از دیگر رقم ها باشد و کشت آن سود زیادی را برایتان به همراه داشته باشد.

قیمت مقرون به صرفه ای هم دارد

قیمت این نهال با وجود وارداتی بودن بسیار مناسب است و از ارزش خرید بالایی هم برخوردار می باشد. می توانید به راحتی با سرمایه اولیه مناسبی آن را تهیه کنید و یک باغ صنوبر احداث نمایید. 

چه زمانی نهال صنوبر را برش دهیم؟

بعد از سرمایه گذاری، صبر کردن و منتظر ماندن برای دریافت سود آن سخت ترین کار برای هر سرمایه گذاری است. اما خبر خوب این است که شما برای رسیدن به سود از کاشت نهال صنوبر، نیاز نیست سال ها منتظر بمانید. همانطور که می دانید صنوبر جزو رقم های سریع الرشد است به همین خاطر از سال پنجم بعد از رشد می توانید آن را برش دهید. اگر نهال های 2 الی 3 ساله هم تهیه کنید، این بازه زمانی سریعتر خواهد بود و بعد از دو سال که نهال به سن 5 سالگی رسید، می توانید برش آن را انجام دهید.

نهال صنوبر یک ساله بخریم یا دو ساله؟ کدامیک بهتر است؟

نهال صنوبر  در سنین مختلف قابل کشت است. اما اگر هنوز نمی دانید کدامیک از آن ها برای شما مناسب است؟ باید چند نکته را در نظر بگیرید که عبارتند از:

قیمت فروش چوب صنوبر در بازار چقدر است؟

چوب صنوبر در حال حاضر به قیمت کیلویی 7 الی 8 تومن در مناق مختلف کشور به فروش می رسد. حال اگر هر یک از نهال های شما بعد از گذشت 5 الی 8 سال به وزن 1 تن برسد، بی شک سود دلخواهتان را برای شما خواهد داشت که لبخند رضایت را بر لبانتان هدیه می دهد. 

نهال صنوبر را از کجا تهیه کنیم؟

بهتر است به سراغ نهال های سالم و البته اصیل بروید که خیالتان از بابت کیفیت آن راحت باشد. نهالستان سالم نهال، به مدیریت مهندس حسینی بزرگ ترین نهالستان عرضه کننده نهال صنوبر در کشور می باشد که می توانید هر تعداد نهالی که می خواهید به صورت حضوری یا انلاین سفارش دهید. کلیه نهال ها دارای لیبل و تاییدیه جهاد هستند و با نازل ترین قیمت در اختیار شما قرار داده می شوند. علاوه بر نهال صنوبر می توانید دیگر نهال های میوه مورد نیاز خودتان را از جمله نهال بادام تونو، نهال گردو، نهال هلو و... را از سالم نهال تهیه کنید. کشت نهالی سالم را با سالم نهال تجربه کنید.

فروشگاه آنلاین نهال سالم نهال

"این مطلب تبلیغاتی است"