تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3799542
شناسه : 3799542
تاریخ :
۲۲هزار کودک نوشت افزار دریافت کردند/فعالیت ۱۲۹پایگاه نیکوکاری اقتصاد ایران: سنندج- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کردستان: با همت خیرین و مسوولان ۲۲ هزار دانش آموز نیازمند نوشت افزار دریافت کردند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طوسی صبح سه شنبه در مراسم نمادین زنگ عاطفه‌ها و جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند که در دبستان هیأت امنایی جام جم برگزار شد، اظهار کرد: هر ساله کمیته امداد خمینی در آستانه بازگشایی مدارس با همکاری مردم و مسئولین اقدام به برپایی جشن عاطفه‌ها می‌کند.

وی افزود: این اقدام در راستای ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و پوشش بخشی از نیازمندی‌های کودکان است که با استفاده از ظرفیت بزرگ خیرین انجام می‌شود.

طوسی تاکید کرد: در استان کردستان ۱۲۹ پایگاه اصلی نیکوکاری داریم و حدود ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک جمع آوری شده است که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: امسال نیز ۱۲۵ پایگاه در مراکز نیکوکاری مؤسسات و مصلی‌های نماز جمعه برپا شد و در هفته پایانی شهریور پایگاه کمک‌های مردمی دایر شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کردستان عنوان کرد: امروز نیز در سطح مدارس برخوردار زنگ عاطفه‌ها اجرا شده است تا کمک‌هایی برای کودکان نیازمند جمع آوری شود.

وی تاکید کرد: همچنین امسال پنج میلیارد جمع آوری شده و برای ۲۲ هزار دانش آموز نیازمند نوشت افزار تهیه و توزیع شد.

طوسی خاطر نشان کرد: امید داریم امسال هم به همت مردم و خیرین این کمک‌ها رشد ۱۰۰ درصدی داشته باشد.