تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3799534
شناسه : 3799534
تاریخ :
اسرائیل با ترور نصرالله نمی‌تواند مسئله فلسطین را حل کند اقتصاد ایران: رئیس دفتر سیاسی حکومت طالبان در قطر اظهار داشت رژیم صهیونیستی با هدف قراردادن شخصیت‌های معروف مانند سید حسن نصرالله نمی‌تواند مسئله فلسطین را حل کند.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سهیل شاهین» رئیس دفتر سیاسی طالبان در قطر درباره ترور شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله توسط رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل نمی‌تواند با هدف گرفتن شخصیت‌های معروف مانند سید حسن نصرالله مسئله فلسطین را حل کند.

شاهین به اسپوتنیک گفت: «هیچ مسئله‌ای با استفاده از نیرو بطور دائم حل نشده، اسرائیل نمی‌تواند با توسل به زور و هدف‌گیری شخصیت‌های معروف چون حسن نصرالله مسئله فلسطین را حل کند».

وی با تأکید بر اینکه این جنگ طولانی خواهد شد، افزود: تا وقتی که عدالت تأمین نشود و حق به حق‌دار نرسد، با ترور شخصی یا اشخاصی جنگ به پایان نمی‌رسد و مسئله فلسطین نیز حل نمی‌شود.

«رحمت‌الله فیضان» معاون نمایندگی وزارت خارجه حکومت طالبان در هرات نیز پیش‌تر با انتشار پیامی در «ایکس» در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیروت نوشت: جنایات اسرائیل در لبنان نابخشودنی است.

فیضان در این پیام نوشت: ما به اختلافات فقهی و اجتهادی نمی‌اندیشیم، برای ما منافع مسلمانان اهمیت دارد، هر جا مسلمان است، برادر ما است.

این پیام افزود: جنایات اسرائیل در لبنان بخشودنی نیست. جامعه جهانی باید برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین سریعاً اقدامات مسئولانه‌ای انجام دهد.

انتهای پیام/.