تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : استان‌ها
لینک : econews.ir/5x3799464
شناسه : 3799464
تاریخ :
دیدار «ایران-قطر» به بهترین شکل برگزار می‌شود اقتصاد ایران: مشهد- فرماندار مشهد بر برگزاری مطلوب دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر و میزبانی شایسته تاکید کرد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین جلسه ستاد بررسی و هماهنگی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶ با محوریت برنامه‌ریزی برای برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در فرمانداری مشهد برگزار شد.

سومین جلسه ستاد بررسی و هماهنگی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶ با محوریت برنامه‌ریزی برای برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر با حضور محسن داوری، فرماندار مشهد و دیگر مسؤولان امنیتی و انتظامی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

طی این نشست رؤسای کمیته‌های مختلف ستاد از برنامه‌ریزی‌های گوناگون و تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در مشهد مقدس سخن گفتند.

فرماندار مشهد در این ستاد بر ضرورت برگزاری مطلوب این رویداد فوتبالی و میزبانی شایسته از تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر تاکید کرد.

گفتنی است؛ ۲۴ مهرماه جاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ به میزبانی ورزشگاه امام رضا علیه السلام مشهد مقدس برگزار خواهد شد.