تنظیمات
تصویر
مشخصات خبر
اندازه فونت :
چاپ خبر
شاخه : صفحات
لینک : econews.ir/5x3799226
شناسه : 3799226
تاریخ :
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی تجاوز زمینی به لبنان شد اقتصاد ایران: سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز سه شنبه بعد از موافقت با حمله و تجاوز زمینی به لبنن، از آغاز حمله زمینی به جنوب این کشور خبر داد.

ﺑﻪ ﮔﺰارش ﺧﺒﺮﮔﺰاری اﻗﺘﺼﺎداﯾﺮان

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سخنگوی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی لحظاتی پیش طی بیانیه ای مدعی شد که نظامیان ارتش این رژیم حمله نظامی هدفمند زمینی را در جنوب لبنان آغاز کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد حمله زمینی هدفمند و مشخصی را در منطقه نزدیک در جنوب لبنان آغاز کرده است. علی رغم این ادعاها، رسانه‌های رسمی لبنان و مقاومت، گزارش‌ها در مورد ورود صهیونیست‌ها از مرز را تا این لحظه تکذیب کرده‌آند.

رسانه های عبری بامداد امروز گزارش دادند که وزیران کابینه رژیم صهیونیستی طی نشست خود، رسما با مرحله دوم عملیات (تجاوز و جنگ) موافقت کردند که  عبارت است از انجام عملیات زمینی محدود!

لحظاتی بعد از این خبر، رسانه های آمریکایی مانند رویترز به نقل از یک منبع امنیتی لبنانی مدعی شدند که نیروهای ارتش لبنان به حدود پنج کیلومتری از مرز عقب‌نشینی کردند.

حزب الله لبنان به دنبال این گزارش‌ها اعلام کرد: تحرکات نظامیان صهیونیست در امتداد مرزهای فلسطین اشغالی با لبنان را هدف قرار داده است.

تشدید حملات موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حزب الله لبنان چند موشک به سمت نوار مرزی محل تجمع نظامیان صهیونیست شلیک کرده است.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی گزارش داد که 5 موشک از خاک لبنان شلیک شده که در مناطق باز در زرعیت واقع در شمال فلسطین اشغالی اصابت کرده است.

انتهای پیام/